-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Juozo Statkevičiaus kirtis šiuolaikiniam vyriškumui: „Solidumas man asocijuojasi su nevėdintu kambariu“

Juozas Statkevičius vyriškame leidinyje „L'Officiel vyrams“ pirmą kartą duoda išskirtinį interviu apie vyrišką madą: apie mūsų laikmečio vyrus, šiuolaikinį vyriškumą, ir, žinoma, madą.
Juozas Statkevičius
Juozas Statkevičius / „L'OFFICIEL vyrams“ viršelio fotosesija / Pauliaus Gasiūno nuotr.

„L'Officiel“ žurnalistei talentingiausias lietuviškos mados kūrėjas papasakojo apie dramatiškus pirmuosius žingsnius stulbinančios karjeros link, susidūrimą su pavydu ir konkurencija, sklidusiu net iš dėstytojų, dėl kurių nukentėjo besiskleidžiančio talento pažymiai diplome.

25 metus mados pasaulyje jis vadina nepailstančiomis kūrybinėmis treniruotėmis, todėl šiandien leidžia sau plakti liežuviu viską ir visus, kurie bado jo pastabų žvilgsnį.

Kaip manote, kam dedikuota ši skambi citata? „Pirmiausia vyrai turi būti vyriški, įdomūs, netikėti, su polėkiu, o mūsiškiai, pasak Galinos Dauguvietytės, dažniausiai atrodo kaip riebūs avinai. Ką matome spaudoje? Kelnės ir švarkų rankovės susmukusios, ties išaugimo riba, žodžiu, liūdesys... Arba persistengiama – prasti, pigūs restoraniniai dabitos: juodi marškiniai, baltas kaklaraištis ir raudona varlytė. Iš kur tai?“ – aštrių pipirų negaili Juozas Statkevičius ir čia pat atskleidžia savo garderobo turinį bei dominuojančius prekinius ženklus.

Vyrai bijo sijonų kaip ugnies. Bet, pavyzdžiui, kunigų sutanos primena ilgas sukneles, – visi priprato, nesibaido. Ir škotų sijonai nestebina. Normas nustato tradicijos.

Anot dizainerio, tūlo pasauliečio „Dolce & Gabbana dirželis neišgelbės – priešingai, prisistatysite kaip menkas, turtą demonstruojantis provincialas. Pasaulinio lygio madingieji slepia, pabrėžtinai ignoruoja logotipus.

Aštrių lietuviškos mados metro frazių apstu kiekviename jo sakinyje, juolab pikantiškoje diskusijoje apie unisekso madą, vyriškas pėdkelnes ar sijonus: „Vyrai bijo sijonų kaip ugnies. Bet, pavyzdžiui, kunigų sutanos primena ilgas sukneles, – visi priprato, nesibaido. Ir škotų sijonai nestebina. Normas nustato tradicijos. Lietuvoje vilkėti škotišką kiltą reikia tvirto būdo: įsivaizduoju mūsų ministrą su tokiu – skandalas.“

Juozas Statkevičius atskleidžia, jog porą unisekso stiliaus elementų turi ir savo garderobe. Savęs drąsiu mados provokatoriumi jis nelaiko – tiesiog nepaisančiu kitų nuomonės, ypač ignoruojančiu lietuviškus stereotipus.

„Dirbdamas mados srityje persisotini ir visai kitaip matai, supranti, rengiesi. Todėl nestebina, kai kartais vilkėdamas garsių dizainerių kūrinius išgirsti prašymą „gražiau apsirengti“. Mūsuose „gražiau“ supratimas – tai turbūt Filipo Kirkorovo antistilius ir beskonybė. Visu tuo lietuviai vis dar žavisi...“ – karčios kritikos piliulių mesteli Juozas Statkevičius.

O solidaus vyro įvaizdį skambiai pavadina pono Milijono personažu iš animacinio filmo: „Solidumas man asocijuojasi su nevėdintu kambariu, be to, jį demonstruoti yra nuobodu ir nemadinga. Kartoju, vyras turi būti sportiškas, lengvas, šiuolaikišku kostiumu, kvepiantis. Na, jūs atleiskite man, sukiužęs bulvių maišas su aukso bulve ant riebaus pirščiuko ir auksiniu laikrodžiu – anoks čia solidumas.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius