Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Karolina Toleikytė parodė vestuvinių suknelių fotosesijos užkulisius: makiažą kūrė Oksana Pikul

Pavasaris – vestuvių planavimo metas. Kai būsimus jaunuosius užgriūva malonūs rūpesčiai kaip ir kur suorganizuoti šventę, neretai nuotakos suknelės išsirinkimas tampa vienu atsakingiausių darbų. Išskirtinėje fotosesijoje modelis Karolina Toleikytė įkūnijo vestuvinių suknelių prekės ženklo „Pronovias“ mūzą ir pristatė šio sezono madingiausius jaunosios įvaizdžius.
Karolina Toleikytė ir Oksana Pikul
Karolina Toleikytė ir Oksana Pikul / Vilmanto Morkvėno nuotr.

„Labai mėgstu save išmėginti skirtinguose vaidmenyse, taip kaip ir šioje fotosesijoje tapti nuotaka. Įsivaizduoju nuotakas, vestuvių rytą šokančias į sukneles ir, įsikibus savo tėvams į parankes, žingsniuojančias link altoriaus. Žaviuosi „Pronovias“ kolekcijomis, visada seku jų pristatymus“, – fotosesijos, kuri vyko restorane „Bizarre“, įspūdžiais dalijasi profesionalus modelis.

Karolinos makiažu ir plaukais rūpinosi Oksana Pikul-Jasaitienė. „Man tai nėra pirmoji vestuvinių suknelių fotosesija. Teko ir pačiai ne kartą būti modeliu bei dirbti už kadro, o ir vasaros laikotarpiu daug jaunųjų išlydžiu į jų šventės iškilmes. Pati labai mėgstu švelnų, bruožus paryškinantį makiažą – juk nuotaka turi spindėti švelnumu, nepriekaištinga tvarka, tobulai sukurtas įvaizdis džiuginti visą šventę, kad ir koks oras tądien bebūtų“, – įspūdžiais dalijasi moteris.

Vilmanto Morkvėno nuotr./Karolina Toleikytė ir Oksana Pikul
Vilmanto Morkvėno nuotr./Karolina Toleikytė ir Oksana Pikul
Vilmanto Morkvėno nuotr./Karolina Toleikytė ir Oksana Pikul
Vilmanto Morkvėno nuotr./Karolina Toleikytė ir Oksana Pikul

Fotosesijos rezultatu džiaugiasi ir „Pronovias“ ženklo atstovai Lietuvoje. „Tikriausiai kiekviena mergina pripažins, jog vestuvinės suknelės paieškos yra ne tik maloni pramoga, tačiau dažnai ir tikras galvos skausmas. Šiandien suknelių pasirinkimas yra toks platus, kad neretai susuka galvą ne vienai nuotakai. Pastebime, jog lietuvaitės mielai seka pasaulines mados tendencijas, turi išlavintą skonį“, – teigia „Santa“ salono atstovai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius