-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mados renginyje – modeliu tapusi Linos Anušauskienės sesuo ir Žilvinas Šilgalis su drauge

Penktadienio vakarą restorane-klube „Vanille Lounge“ vyko naujo prekės ženklo mados pasaulyje „Lakvina“, skito stilingai ir jaunatviškai moteriai, vasaros kolekcijos pristatymas.
Lina Anušauskienė, Sigita Bulanovaitė, Žilvinas Šilgalis su drauge Kristina Kiršyte
Lina Anušauskienė, Sigita Bulanovaitė, Žilvinas Šilgalis su drauge Kristina Kiršyte / Robertino Valiulio nuotr.

Pasigrožėti vasariška mados kolekcija atvyko Žilvinas Šilgalis su drauge Kristina Kiršyte, papuošalų kūrėja Danguolė Pečiukonytė- Juan Font, stilistės Toma Kisieliūtė ir Violeta Malevska su dukra Paule, gydytojas Darius Rauba su dukra, verslininkės Nora Lapinskienė ir Vaiva Ginaitytė.

Madingą vakarą vedė ir stiliaus įžvalgomis dalinosi žinoma įmantrių aksesuarų kūrėja Agnė Byčiūtė-Jankauskienė. „Visada yra gerai, kai parduotuvėje gali rasti sau tinkamų drabužių ir klasikos gerbėjos, ir įdomesnių dizaino ar spalvų sprendimų ieškančios stileivos“, – apie pristatomo ženklo privalumus kalbėjo A. Byčiūtė-Jankauskienė.

Robertino Valiulio nuotr./Sigita Bulanovaitė
Robertino Valiulio nuotr./Sigita Bulanovaitė

Kolekciją drauge su modeliais demonstravo ir kultūros vadybininkė Lina Anušauskienė bei tinklaraštininkės Absentta ir Erika Valiukaitė. Įdomu tai, kad pirmą kartą ant podiumo pasirodė ir metais vyresnė L. Anušauskienės sesuo – ekonomistė Sigita Bulanovaitė, dirbanti tarptautinėje kompanijoje.

„Visada būna pirmas kartas, – šypsojosi, paklausta, ar nepabijojo demonstruoti ekstravagantiškos kolekcijos, S. Bulanovaitė. – Prieš renginį klausiau patarimų pas seserį Liną, kuri jau turi nemažą drabužių demonstravimo patirtį. Be to, Lina yra dalyvavusi ir fotosesijose. Taip pat nuo paauglystės nuolatos žiūriu „Fashion TV“, visada domėjausi mados pasauliu“.

Robertino Valiulio nuotr./Renginio akimirka
Robertino Valiulio nuotr./Renginio akimirka

Modeliams makiažą kūrė „Makeup 2 go“ visažistų komanda, šukuosenas – meistrė Gintarė Tamulevičienė. Demonstruojant kolekciją gyvai grojo saksofonistas Kastytis Žukauskas.

Renginio metu svečiai galėjo susipažinti su Prancūzijos kompanijos „L‘Occitane“ riboto leidimo verbenų ir rožių aromatais, mėgautis vasariškais gėrimais, dalyvauti nuotaikingoje loterijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius