Maldyvuose su Mariumi Žaliūku susižadėjusi Nora Sudarytė: „Su juo ir saloje galėčiau gyventi 100 metų“

Pabūti dviese ir dar geriau pažinti savo kelionės ir gyvenimo partnerį – būtent tai gali suteikti kelionės. O apie pabėgimą nuo darbų ir miesto šurmulio ten, kur tik žydras vanduo ir baltas smėlis, turbūt svajoja ne vienas. Indijos vandenyne esančias Maldyvų salas aplankę modelis Nora Sudarytė su mylimuoju Mariumi Žaliūku ten ne tik pailsėjo, bet ir susižadėjo.
Noros Sudarytės ir Mariaus Žaliūko atostogos Maldyvuose
Noros Sudarytės ir Mariaus Žaliūko atostogos Maldyvuose / Asmeninio albumo nuotr.

Kelionė į salų valstybę Maldyvus Indijos vandenyne antrus metus kartu skaičiuojančiai porai buvo egzotiškiausia.

„Pirmą kartą kartu vykome į Paryžių. Anksčiau dėl darbų, sporto, visų kitų reikalų neturėjome daug laiko kelionėms. O kelionė į Maldyvus yra tik antroji ir jau tolimesnė mūsų išvyka“, – 15min pasakojo modelis Nora Sudarytė.

Nors anksčiau modeliu dirbusi N.Sudarytė apkeliavo Balio salą, lankėsi Prancūzijoje, darbo kelionių metu ji matydavo tik fotografavimo aikštelę ir oro uostą. „Mariui buvo tas pats – jis matydavo tik oro uostą ir stadioną“, – sakė ji.

Asmeninio albumo nuotr./Nora Sudarytė ir Marius Žaliūkas

Anksčiau jiedu nebuvo „ragavę“ egzotikos, todėl kelionė į Maldyvus porai paliko didelį įspūdį.

„Norėjosi pamatyti šiltus kraštus, smėlį, jūrą, visai kitokią augaliją ir gyvūniją. Man ši kelionė buvo egzotikų egzotika. Maldyvus pasirinkome dėl gražių vaizdų. Kalbėjome su žmonėmis, kurie jau ten keliavo, norėjosi sužinoti, ką jie patyrė. Ir ši kelionė buvo optimaliausias sprendimas, nes norėjosi tinginio atostogų. Buvome labai pavargę po darbų, todėl norėjome pliažo, saulės, o ne architektūros ar istorijos“, – vis dar gyvendama kelionės prisiminimais kalbėjo N.Sudarytė.

Pora Maldyvuose praleido 10 dienų, su skrydžiais išėjo 13. Kelionė buvo varginanti, nes tekdavo ilgai laukti oro uostuose, tačiau per tas 10 dienų saloje jie spėjo visiškai pailsėti.

„Jei būtume ten buvę daugiau nei 10 dienų, būtų buvę per daug. O dabar buvo pats tas, paskutinę dieną mes jau sėdėjome ant palangės ir kalbėjome, kad pasiilgome namų ir šuns, norime namo ir normalaus oro“, – pasakojo ji.

Asmeninio albumo nuotr./Nora Sudarytė

Maldyvuose pora negalėjo visą dieną vartytis balto smėlio paplūdimyje, mat ten, kaip pastebėjo N.Sudarytė, saulė yra visai kitokia, nei čia, Lietuvoje.

„Ji labai vargino, ten nepagulėsi, nepasideginsi, nepasimėgausi karščiu. Saulė iš karto svilina. Ir tik po pietų saulė būdavo švelnesnė, tada jau galėjome pasideginti, pasimaudyti. Visi maldyviečiai ir tie, kurie čia atvyksta jau ne pirmą kartą, net neina iš namų, nes yra nepakeliamas karštis. Mūsų namelis buvo dėkingoje vietoje, netoli terasos ir palmių, todėl buvo vėsiau. Čia buvo tikrai tinginio atostogos, nes ten nėra aktyvios veiklos. Maldyvuose tu ilsiesi, guli, mėgaujiesi vandeniu, oru. Po skėčiais skaitydavome knygas, Marius dar bandė degintis, bet kai ant nugaros atsirado žaizdos, nusprendė, kad vis dėlto neverta“, – 15min pasakojo N.Sudarytė.

Pora kelionėje mėgavosi ir skaniu maistu. „Marius visą kelionę buvo vegetaras. Pats nusprendė pamėginti, nors yra tikras mėsos mylėtojas. Valgė vien žuvį, daržoves ir sėkmingai įvykdė savo planą. Nebuvo jokių kančių ir didelio noro suvalgyti mėsos. Grįžęs į Lietuvą Marius jau valgo mėsą, bet žymiai mažiau nei anksčiau. Aš vegetarė jau nuo seno“, – pasakojo ji.

Ir nors ši kelionė buvo tikra tinginio svajonė, Nora ir Marius susigundė salose siūlomomis pramogomis ir išplaukė į kruizą laivu.

„Mane suviliojo galimybė pamatyti delfinus. Nors ir nėra garantijos, kad jie tikrai pasirodys, bet mums pasisekė. Kokie 6 delfinai lydėjo mūsų laivą apie valandą. Ir aš galėjau juos pamatyti iš visiškai arti. Man net ašaros ištryško, kai mačiau laisvai šokinėjančius delfinus“, – su šypsena pasakojo N.Sudarytė.

Asmeninio albumo nuotr./Nora Sudarytė

Saloje, kurioje jiedu apsistojo, buvo nutiestas labai ilgas tiltas, kuriuo pora vaikštinėdavo kiekvieną rytą ir vakarą. Po tiltu buvo galima stebėti povandeninį gyvenimą.

„Maldyvuose vanduo yra be galo skaidrus ir viskas matosi iki menkiausių detalių. Matėme ir koralinius ryklius, vieną didesnį nei metro ilgio, kuris buvo vos per kelis metrus nuo manęs. Saloje gyvena daug driežų, jie kaip ir chameleonai, yra labai dideli. Juos vietiniai gyventojai perlipa, praeina pro juos, o mums jie buvo tikra egzotika. Tais gyvūnais tikrai stebėjomės“, – įspūdžiais dalijosi N.Sudarytė.

Ši poros kelionė buvo ne tik gera proga pailsėti, bet ir galimybė geriau pažinti vienas kitą. Valandų valandas trukę pokalbiai, kartu leidžiamas laikas ir ilgos skrydžių laukimo valandos Norai atskleidė ją sužavėjusią Mariaus savybę.

Asmeninio albumo nuotr./Nora Sudarytė ir Marius Žaliūkas

„Mane nustebino tai, kad Marius turi daug kantrybės. Ši kelionė buvo labai varginanti, o aš, kaip mergaitė, esu silpnesnė ir buvau tikrai pavargusi, irzli. Grįždami lėktuve sėdėjome ne šalia vienas kito, o tarp keturių žmonių. Ir aš vis paburbėdavau, o Marius nė karto man nieko nepasakė. Jis suprato mane, visada palaikė, nors ir pats kelionės metu būdavo pavargęs“, – apie sužadėtinį kalbėjo pašnekovė.

Ji džiaugėsi supratusi, kad laiką gali leisti dviese. „Mums nereikėjo nei aplinkinių, nei ko kito. Juk būdamas saloje, savo namelyje tu nesutinki kitų žmonių. 10 dienų tu praleidi visiškai dviese. Ir mes visada rasdavome apie ką šnekėti. Pamačiau, kad su šiuo žmogumi net ir saloje galiu gyventi 100 metų ir bus gerai“, – sakė ji.

Atostogų metu įvyko ir judviejų sužadėtuvės, apie kurias N.Sudarytė nė neįtarė.

TAIP PAT SKAITYKITE: Futbolininkas Marius Žaliūkas Maldyvuose pasipiršo Norai Sudarytei

„Visiškai nesitikėjau, kad man pasipirš. Tai buvo lyg žaibas iš giedro dangaus. Nors moteris ir turi šeštą jausmą, aš nieko net nenumaniau. Mes kas vakarą ėjome pasivaikščioti, pažiūrėti žuvyčių. Vieną vakarą Marius priklaupė ant kelio ir tada aš supratau, kas vyksta. Man tik ašaros biro. Tai buvo visiškai netikėta. Gal dėl to viskas buvo labai gražu. Pirmą dieną abu labai jautriai reagavome, visą vakarą kalbėjome gražiausius žodžius, o kitą vakarą atnešė ir šampano į kambarį, vakarienę. Maldyvuose nebuvo kur nueiti, kur atšvęsti. Tik grįžusius į Lietuvą mus pasveikino draugai ir giminės“, – apie įvykusias sužadėtuves pasakojo su nauju statusu bandanti apsiprasti N.Sudarytė.

O dabar, kurdami bendrą ateitį kartu Vilniuje, sužadėtiniai pasikalba, kad į Maldyvus dar sugrįš, bet gal tik po penkerių metų.

„Tai yra ta šalis, kurioje jis man pasipiršo, todėl atsirado tam tikri sentimentai. Grįžtume į tą patį namelį, paplūdimį. Jei dar bus Maldyvai, nes kalbama, kad jų neliks“, – 15min pasakojo N. Sudarytė.