Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Naują profesiją išbandęs Statkevičius kritikuoja Petruškevičių

Lietuvos stiliaus ir mados guru Juozas Statkevičius nesėdi rankų sudėjęs ir išbando naujas veiklos sritis – anot jo, „tie, kurie dirbo, krizės nejaučia!“. Šįsyk dizaineris lietuviškam kremui „Rasa“ sukūrė pakuotės dizainą ir reklamą, rašo žurnalas „Žmonės“.
Juozas Statkevičius
Juozas Statkevičius / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Pradėdamas bet kokį darbą, žiūri į ateitį. Gal vieną dieną ir pats sugalvosiu kurti savo vardo kremą, – išdavė J.Statkevičius ir pripažino, kad su blogu produktu nebūtų dirbęs: – Tik ir girdime aplink, kokie mes patriotai, bet taip nepalaikome vienas kito, kad net šlykštu. Juokingiausia, kad moteriškės burbuliuoja, koks š... tie lietuviški kremai, bet į senas „Chanel“ dėžutes susipila „Margaritą“.

Paklaustas, ar garsusis dizaineris nepavydi Mantui Petruškevičiui dėl neseniai pristatytų vardinių saldainių, ant kurių pakuotės televizijos laidos vedėjas savo vardą užrašė panašiu šriftu kaip pats J.Statkevičius, kūrėjas paneigė.

„Šriftą išties jis pasirinko tokį pat, kaip mano. Ar mažai pasaulyje šriftų sukurta, kad reikia imti tai, kas jau keletą metų naudojama? O saldainių nėra ko pavydėti, nes jų tiesiog nėra! Tie, kurie sudėti į Manto dėžutę, daug metų guli šokolado gamintojo parduotuvėse ir visi seniai išragauti. Gaila, kad pusė lietuviškos kultūros yra imitacija ir dekoracija...“ – apgailestavo J.Statkevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius