-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Netikėtai užgimusi šokėjos Kristinos Navickaitės-Tinos ir lietuviško prekių ženklo „Modidu“ draugystė tapo vasaros projektu

Kartais nutinka taip, kad paprasčiausių džinsų paieškos gali sukurti nuotykių laviną. Taip nutiko šokių kolektyvo „Tina dance“ vadovei Kristinai Navickaitei-Tinai.
Kristina Navickaitė-Tina
Kristina Navickaitė-Tina / Ramūno Tangurio nuotr.

Ieškodama išskirtinių, stilingų džinsų vaikinukų grupei „Show boys“, K.Navickaitė-Tina netikėtai atrado lietuvišką prekių ženklą „Modidu“. Atsivertusi Lietuvoje gaminamų laisvalaikio rūbų internetinį puslapį Tina nustebo – rado ne tik tinkamų džinsų šokantiems paaugliams, bet ir aptiko visą patrauklių ir patogių drabužių lobyną šokėjams bei sau pačiai.

„Tiesiog brūkštelėjau „Facebook‘e“ įkūrėjai Dianai laišką su keletu komplimentų ir netrukus sulaukiau pasiūlymo bendradarbiauti. Pasirodė, kad šiuos rūbus jau išbandė ne viena mano kolegė scenoje, visų atsiliepimai – puikūs“, – stebėdamasi, kad anksčiau nepastebėjo šių stilingų drabužių, šypsojosi Tina.  

„Man pačiai tenka ilgai ieškoti, kol randu originalių, kokybiškų ir stilingų rūbų, o kai užsukau į Lietuvoje gaminamų drabužių parduotuvėlę, apstulbau – ir šitas tinka ir patinka, ir anas, šitas nevaržo judesių, o kitas labai tiktų vaikinų grupės pasirodymams scenoje. Turint galvoje, kiek valandų kartais tenka naršyti įvairiose interneto svetainėse ieškant rūbų pasirodymams, toks pasirinkimas tikrai nustebino“, – neslėpė choreografė K.Navickaitė-Tina.

Netrukus Tina su „Modidu“ sutarė dėl bendro kūrybinio projekto. Vaikinukai, šokantys grupėje „Show boys“, nusifilmavo šokį ir laisvus bei smagius drabužius pristatančiame filmuke.

Ramūno Tangurio nuotr./Kristina Navickaitė-Tina
Ramūno Tangurio nuotr./Kristina Navickaitė-Tina

„Filmavimo ir fotografavimo erdvėje – požeminiame, graffiti išmargintame garaže kartu sukūrėme tikrą šokių, šėliojimo ir linksmybių audrą. Šokėjai ekspromtu sukūrė šūkį: „Su „Modidu“ – šokių rimtu“. Susidraugavę su drabužių kūrėja, sutarėme, kad rudeniop jie sukurs specialią kolekciją  vaikinų kolektyvui. Tokios dovanos jie nusipelnė, nes šiemet IX šalies vaikų ir jaunimo šokių festivalyje-konkurse „Norim kilt“ iškovojo trečiąją vietą, o konkurse „Ant bangos 20013“ laimėjo pirmą vietą. Jie tikrai to verti“, – šypsojosi K.Navickaitė-Tina.

Kūrybinio bendradarbiavimo rezultatas – labiausiai pavykę pašėlusios fotosesijos kadrai pristatomi šiandien, o netrukus – ir vaizdo filmuko premjera.

Ramūno Tangurio nuotr./Show boys
Ramūno Tangurio nuotr./„Show boys“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius