Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Olialia“ prekės ženklas grįžta su Oksana Pikul-Jasaitiene priešakyje

Oksana Pikul-Jasaitienė
Vilmanto Žilinsko nuotr. / Oksana Pikul-Jasaitienė
Šaltinis: 15min
3
A A

Pamenate prekės ženklą „Olialia“: seksualias „Olialia mergaites“, grupę „Olialia pupytės“ ir šio prekės ženklo maisto produktus? 2011 metais veiklą nutraukusio projekto vardas vėl grįžta į dienos šviesą.

Daugiau 15min Vardai naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

„Olialia“ veikla nuo šiol plėtojama Indijoje, o Oksana Pikul-Jasaitienė Žmonės.lt patvirtino tapusi „Olialia“ ambasadorės Indijoje Ankos Vermos komunikacijos vadove Lietuvai.

Apie projekto atkūrimą Lietuvoje kol kas nekalbama. Oksana žada papasakoti vėliau, ką konkrečiai veiks tapusi komunikacijos vadove.

Asmeninio albumo nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė
Asmeninio albumo nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė

„Olialia“ projektas, sudrebinęs Lietuvą apsinuoginusių modelių atrankomis ir kalendoriais, savo veiklą nutraukė 2011-aisiais. Tuo tarpu „Olialia pupytės“ Skaistė Steikūnaitė, Marina Bui ir Oksana Pikul tuomet pakeitė grupės pavadinimą ir toliau koncertavo.

„Olialia“ prekės ženklo uždarymą vainikavo vakarėlis „Paskutinė serija“.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką