Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Olialia“ prekės ženklas grįžta su Oksana Pikul-Jasaitiene priešakyje

Pamenate prekės ženklą „Olialia“: seksualias „Olialia mergaites“, grupę „Olialia pupytės“ ir šio prekės ženklo maisto produktus? 2011 metais veiklą nutraukusio projekto vardas vėl grįžta į dienos šviesą.
Oksana Pikul-Jasaitienė
Oksana Pikul-Jasaitienė / Vilmanto Žilinsko nuotr.

„Olialia“ veikla nuo šiol plėtojama Indijoje, o Oksana Pikul-Jasaitienė Žmonės.lt patvirtino tapusi „Olialia“ ambasadorės Indijoje Ankos Vermos komunikacijos vadove Lietuvai.

Apie projekto atkūrimą Lietuvoje kol kas nekalbama. Oksana žada papasakoti vėliau, ką konkrečiai veiks tapusi komunikacijos vadove.

Asmeninio albumo nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė
Asmeninio albumo nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė

„Olialia“ projektas, sudrebinęs Lietuvą apsinuoginusių modelių atrankomis ir kalendoriais, savo veiklą nutraukė 2011-aisiais. Tuo tarpu „Olialia pupytės“ Skaistė Steikūnaitė, Marina Bui ir Oksana Pikul tuomet pakeitė grupės pavadinimą ir toliau koncertavo.

„Olialia“ prekės ženklo uždarymą vainikavo vakarėlis „Paskutinė serija“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius