Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Olialia“ prekės ženklas grįžta su Oksana Pikul-Jasaitiene priešakyje

Pamenate prekės ženklą „Olialia“: seksualias „Olialia mergaites“, grupę „Olialia pupytės“ ir šio prekės ženklo maisto produktus? 2011 metais veiklą nutraukusio projekto vardas vėl grįžta į dienos šviesą.
Oksana Pikul-Jasaitienė
Oksana Pikul-Jasaitienė / Vilmanto Žilinsko nuotr.

„Olialia“ veikla nuo šiol plėtojama Indijoje, o Oksana Pikul-Jasaitienė Žmonės.lt patvirtino tapusi „Olialia“ ambasadorės Indijoje Ankos Vermos komunikacijos vadove Lietuvai.

Apie projekto atkūrimą Lietuvoje kol kas nekalbama. Oksana žada papasakoti vėliau, ką konkrečiai veiks tapusi komunikacijos vadove.

Asmeninio albumo nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė
Asmeninio albumo nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė

„Olialia“ projektas, sudrebinęs Lietuvą apsinuoginusių modelių atrankomis ir kalendoriais, savo veiklą nutraukė 2011-aisiais. Tuo tarpu „Olialia pupytės“ Skaistė Steikūnaitė, Marina Bui ir Oksana Pikul tuomet pakeitė grupės pavadinimą ir toliau koncertavo.

„Olialia“ prekės ženklo uždarymą vainikavo vakarėlis „Paskutinė serija“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius