Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Prekės ženklą „Juozas Statkevičius“ gali įsigyti, kas nori: patentų biuras nebesaugo 2 metus

Internete pasirodęs skelbimas „Parduodamas naudotas prekės ženklas. Gal kam reikia?“ iš pirmo žvilgsnio gali nesudominti tų, kurie neketina pratęsti kieno nors ankstesnės veiklos. Tačiau jei tai dizainerio Juozo Statkevičiaus prekės ženklas?
Juozas Statkevičius
Juozas Statkevičius / TV3 nuotr.

Viešai prieinamoje Valstybinio patentų biuro duomenų bazėje galima rasti dokumentus, kuriuose rašoma, kad ženklas „Juozas Statkevičius“ šiuo metu nėra saugomas. Iki 2012 metų vasario mėnesio dokumentus kruopščiai tvarkęs dizaineris jau beveik dvejus metus  jų neatnaujina.

Valstybinis patentų biuras/Juozo Statkevičiaus prekės ženklo registracijos dokumentai
Valstybinis patentų biuras/Juozo Statkevičiaus prekės ženklo registracijos dokumentai

Pasak Valstybinio patentų biuro atstovės Jūratės Breimelytės, registracija galioja dešimt metų, vėliau ją reikia pratęsti. Tačiau to nepadarius per du mėnesius, prekės ženklo galiojimo pratęsti nebegalima – jį reikia registruoti iš naujo.

„Galiojimui pasibaigus, prekės ženklas „Juozas Statkevičius“ neturi teisinės apsaugos. Tačiau jį gelbsti vardo ir pavardės nurodymas – esant konfliktui jis galėtų gintis tuo, kad naudojamas jo vardas. Kita vertus, jei tuo metu, kai prekės ženklas niekam nepriklauso jį naudotų kitas dizaineris, kurio vardas taip pat būtų Juozas Statkevičius, tikrasis pirminio ženklo savininkas nieko padaryti negalėtų“, – Žmonės.lt kalbėjo Valstybinio patentų biuro atstovė Jūratė Breimelytė.

Dizaineris savo vardo prekės ženklą įteisino 2002 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius