-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

S.Vaitulionio kurti namų kvepalai antrus metus iš eilės pelnė aukso medalį

Kiek daugiau nei prieš metus į kvapų pasaulį sėkmingai panėręs Saugirdas Vaitulionis dar kartą įrodė, kad jis gabus ne tik komunikacijos srityje – jo namų kvepalai „Chyprè“ pelnė aukso medalį. Negana to, šiuo statusu žinomas vyras bei jo bendražygiai gali didžiuotis antrus metus iš eilės.
Saugirdo Vaitulionio kurti namų kvepalai pelnė aukso medalį
Saugirdo Vaitulionio kurti namų kvepalai pelnė aukso medalį

 / Asmeninio albumo nuotr.

Rugpjūtį dienos šviesą išvydo jau antrasis S.Vaitulionio bei kompanijos „Natūralios idėjos“ kurtas namų kvapas, kurį spėjo įvertinti ne tik klientai, bet ir rinkos ekspertai. „Žalgirio arenoje“ vykusių apdovanojimų metu namų bei interjero kūrinių kategorijoje Saugirdo namų kvapas pripažintas geriausiu ir įvertintas aukso medaliu. Lietuvos kūrėjų ir gamintojų parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ sėkmė jį lydėjo ir pernai – tokiu pat prestižiniu medaliu pasipuošė ir jo debiutinis bei bestseleriu tapęs kvapas „Frankincenso“, rašoma pranešime spaudai.

„Antrus metus iš eilės gaunamas toks įvertinimas man yra didžiulė garbė ir paskatinimas! Reiškia, einame teisingu keliu. Esu perfekcionistas, visada siekiantis geriausio rezultato, o namų kvapai man yra ne tik itin mėgstama veikla, bet ir kūryba, į kurią su komanda sudedame labai daug širdies. Tiek pirmąjį namų kvapą „Frankincenso“, tiek dabar auksu apdovanotą „Chypre“ kūrėme kaip sau. Kūrėme kvapus, kuriais norėjome, kad kvepėtų mūsų pačių namai. Namai, kuriuose visada gera būti. Tikriausiai, kai kuri nuoširdžiai, žmonės tą pajaučia“, – džiaugsmo neslėpė Saugirdas.



Ir antrajame bendrame projekte dar labiau suprasti kvapų pasaulį jam padėjo artimi bičiuliai Greta ir Paulius Vaitulioniai. Verslininkai su S.Vaitulioniu susipažino prieš kelerius metus, pradėdami kurti pirmąjį namų kvapą. Vienodos pavardės – tik smagus sutapimas arba, kaip juokauja kolegos, ženklas, garantuojantis sėkmę.

Asmeninio albumo nuotr./Saugirdo Vaitulionio kurti namų kvepalai pelnė aukso medalį
Asmeninio albumo nuotr./Saugirdo Vaitulionio kurti namų kvepalai pelnė aukso medalį

„Esame sau iškėlę aukštą kokybės kartelę, nuolat investuojame į naujausias technologijas, mūsų parfumerė tobulina žinias Prancūzijos universitete, esame lyderiai. Labai džiugu, kai mūsų darbą ir pastangas įvertina profesionalų komisija. Tai jau ketvirtas aukso medalis, kurį pelno mūsų įmonės produktas ir mums tai yra didžiulis įvertinimas“, – pasakojo P.Vaitulionis.



„Chyprè“ aromatas – klasikinis, priskiriamas istoriniam kvepalų žanrui, kilusiam iš Kipro salos. Kaip pasakojo kūrėjai, labdano derva yra šių namų kvepalų širdis, spinduliuojanti gilumu, saldumu ir prabanga. Agarmedis, pačiulis ir gintaras suteikia išskirtinumo, vanilė – saldumo, o bergamotės ir kavos ekstraktų aliejai – lengvumo.

Asmeninio albumo nuotr./Saugirdo Vaitulionio kurti namų kvepalai pelnė aukso medalį
Asmeninio albumo nuotr./Saugirdo Vaitulionio kurti namų kvepalai pelnė aukso medalį

Komplimentų iš geriausius lietuviškus gaminius vertinančios komisijos Saugirdas ir „Natūralių idėjų“ komanda gavo ne tik dėl sukurto kvapo, bet ir akį traukiančios išvaizdos – stilingo stiklo buteliuko su lietuviško ąžuolo detalėmis ir prabangiu įpakavimu.



„Aš nė didžiausiose svajonėse negalėjau pagalvoti, kad mano kvapais kvepės tūkstančiai namų visame pasaulyje. Iki šiol kaip vaikas džiūgauju, kai gaunu žinutes iš Australijos ar JAV, iš kur žmonės atsiunčia man atsiliepimus. Ir kad ir kaip širdį glostytų aukso medaliai, man nėra didesnio įvertinimo, kaip geri laimingų žmonių atsiliepimai, kurių gaunu kiekvieną dieną. Ir esu be galo už tai dėkingas“, – tikino S.Vaitulionis.



Nacionalinė paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ šįkart vyko jau tryliktus metus. Joje geriausius lietuviškus produktus vertina solidi komisija, tai – įvairių valstybinių ir privačių institucijų, asociacijų vadovai, ekspertai, kurie pačius geriausius atrenka ne tik pagal produkto prekės išvaizdą ar dizainą, bet ir jo vertę, sudėtį bei technologinius ypatumus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius