-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Simona Starkutė: „Norint išlaikyti modelio karūną reikia gebėjimų ir savito žavesio“

Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė. Modelis, kuris užsienyje skina laurus ir užkopė į tikrą mados olimpą.
Simona Starkutė
Simona Starkutė / Asmeninio albumo nuotr.
Temos: 1 Simona Starkutė

Žinomi dizaineriai, žurnalų viršeliai ir be abejo, nuolatinės reklamos kompanijos – šios moters kasdienybė. Tačiau kokia viso to kaina? Kaip atrodo modelio darbo diena ir su kokiais iššūkiais reikia susidurti, ką išgyventi, jog savo karjerą galėtum vadinti sėkmės istorija. O tavo kūnas būtų įvardintas vienu seksualiausių pasaulyje, Simona atvirai papasakojo. O kaip pati mėgsta sakyti: „Dirbu tokį darbą, kuris man teikia laimę –  jo pagalba esu tokia, kokia esu šiandien“.

Simona savo darbus pradėjo ir debiutavo garsaus dizainerio Jil Sander dėka. Perspektyvi manekenė jau apkeliavo bene visą pasaulį,  atstovavo ne vieną žinomiausią modelių agentūrą – „Place Model Management“, „Ford Models Europe“, „View Management“ , „Women Agency“ , „Major Milano“ , „Most Wanted Models“ ir daugelį kitų. Šios jaunos moters veidą buvo galima išvysti tokiuose  žurnaluose kaip „Grazia", „Vanity Fair", „Vogue“ , „Stuff“ , „FHM“ , „Men's Health“  bei  „Wenz", „The South", „Littlewood", „Figleaves" kataloguose.

Mados pasaulio sostinėse ji žinoma geriau nei Tėvynėje, o ir ne kartą į seksualiausių planetos modelių šimtuką Simona yra patekusi ne veltui.

„Modelio darbas ir jo man suteiktos galimybės –  Dievo dovana. Tai ilga kelionė, sunkus ir varginantis darbas, mat dirbu jį, daugiau nei dešimtį metų. Pirmąjį darbą gavau kai buvau šešiolikos. Dabar stovėti prieš kameras, pasisukti tinkamu kampu, šypsotis ar viliokiškai žiūrėti – įprastas reiškinys. Atsimenu pirmuosius savo darbus – buvo ir nejauku ir jaučiau didelę konkurenciją. Dabar atvirkščiai – išpildyti užsakovų norus ir vizijas kur kas paprasčiau. Žinau, kas svarbu kampanijose, kas veikia kaip geriausia reklama ir ko tikisi moterys atvertusios žurnalus. Mano specifika – apatinis trikotažas ir maudymosi kostiumėliai. Tad visuomet turi būti puikios formos. Be to, privalu mokėti perteikti sukurtą personažą, charakterį. Ypač svarbu savo darbą atlikti gerai, skrupulingai – tada klientai bus lojalūs.

„Dar labai svarbus natūralumas ir mokėjimas bendrauti – jis atveria kelius. Man tai padėjo dirbant su tokias grandais kaip „Missoni“, „Valentino“, „Jill Sander“, „Victoriaʼs Secret“, „LʼOreal“, „Triumph“, „Le Fate“, Tommy Hilfiger“, „Markʼs and Spencerʼs“, „Tommy Hilfiger“ „La Senza“, „Intimissimi“, „Calzedonia“, „ASOS“, „Tommy Hilfiger“, „Elle Macpherson“, „Oriflame“, „Avon“ ir kitais. Nereikia pamiršti, jog kiekvienas klientas turi savus standartus, bei nuolatos kelia vis aukštesnius reikalavimus. Todėl dirbant apatinių modeliu reikia mokėti paslėpti trūkumus, pabrėžti privalumus, o taip pat visuomet kritiškai vertinti savo figūrą.  Tuo dar kartą įsitikinau modeliu tapusi naujausioje Olgos Wiseman knygoje. Tavo darbas ir patirtis – turi matytis nuotraukose“, – pasakojo Simona.

Paklausta apie veiklą Lietuvoje, žavi moteris šypteli ir sako, kad darbas čia – vienas malonumas.

„Grįžusi į Lietuvą visuomet padirbėju ir čia. Man smagu prisidėti prie lietuvių naujų idėjų, kampanijų ir sumanymų. Šįkart tai buvo labai įdomus darbas jau minėtoje Olgos Wiseman knygoje „Grožio galia“. Buvau papuošta įspūdingais „La Perla“  kūno spalvos apatiniais ir tikrai magiška specialiai man pagaminta karūna, kuria pasirūpino ir sukūrė gėlių butiko „Florem“ floristė Rasa Žiedė. Tai buvo šioks toks iššūkis, nes reikėjo ir pozuoti, ir išlaikyti papuošimą. Juokauju, jog visoms moterims taip tenka ir kasdieniame gyvenime – dirbti ir prižiūrėti, kad nuo galvos nenukristų karūna. Žinau, jog galutinis rezultatas bus toks pats geras ir vertas dėmesio, kaip ir pats pasiruošimas jam. Teko padirbėti su labai smagia ir kompetetinga kompanija – stiliste Rūta Čepyte bei akimirkas fiksavusiu Tomu Kaunecku. Laukiu, kuomet galėsiu išvysti galutinį rezultatą. Liko visai nedaug – jau vasario pradžioje pasirodys albumas. Tai ne pirmoji knyga, kurioje pasirodysiu –  esu tapusi Joanna Rees knygos viršelio veidu. Tad ir šis darbas, susijęs su knygos iliustracijomis, jau pažįstamas. Tik, be abejo, kitoks ir labai įtraukiantis. Nekantrauju, kada ši bus pristatyta plačiajai auditorijai. Juk ten tiek žavių, talentingų, gabių moterų –  dėl to šis leidinys bus ne tik malonumas akiai, bet ir širdžiai“, – džiaugėsi S.Starkutė.

Jai antrino ir projekto „Grožio galia“ vadovė Kristina Radvilavičiūtė, kuri teigė, jog knygos kūrimas ir pristatymas skaitytojams – įsimintina kelionė „Susipažinome su įdomiais žmonėmis, bendravome su tikrais savo amato profesionalais. Labai džiaugiamės, kad prie projekto „Grožio galia“ prisijungė ir žinomi žmonės. Be to, labai smagu, jog vis daugiau pasaulyje gerai žinomų prekinių ženklų neaplenkia Lietuvos. Štai Simoną papuošėme specialiu užsakymu atkeliavusiais prabangiais ir išskirtiniais „La Perla“ apatiniais. Viliamės, jog tiek apranga, tiek unikali „Florem“ orchidėjų karūna sužibės knygos puslapiuose“, – sakė projekto vadovė Kristina.

Prabangią ir įspūdingą O.Wiseman knygą skaitytojai, mados ir stiliaus mylėtojai išvys jau vasario pradžioje. Knygos modeliais tapo net 24 žinomos, skirtingų specialybių, išsilavinimo ir amžiaus moterys:  aktorė Gražina Baikštytė,  operos solistė Marta Lukošiūtė, dainininkė ir vaikų Eurovizijos 3-iosios vietos laimėtoja Eglė Jurgaitytė, sportinių šokių klubo „Žuvėdra“ šokeja Milana Jašinskytė, „Mis Lietuva 2010“ ir grimo dėstytoja Gritė Maruškevičiūtė-Tamošiūnė  ir kitos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius