Vilius ir Violeta Tarasovai su gimine aplankė 13 Italijos miestų: „Tai – viena gražiausių kelionių“

Kaskart apsilankęs Italijoje, iš ten grįžti kuo nors sužavėtas – architektūra, senovės dvasia, miestų grožiu, ką jau bekalbėti apie maistą... Būtent taip šiuo metu jaučiasi šalies pakerėti Vilius ir Violeta Tarasovai, neseniai grįžę iš atostogų po 13 pajūrio miestelių. „Tai buvo viena gražiausių mūsų kelionių“, – šypsosi šeima.
Violeta ir Vilius Tarasovai su dukra Gabriele
Violeta ir Vilius Tarasovai su dukra Gabriele / Asmeninio albumo nuotr.

Šiemet Viliaus Tarasovo brolis su žmona 15 metų santuokos sukaktį nutarė paminėti Italijoje. Kad būtų smagiau – prisijungti pakvietė ir visą šeimą. Tad į kelionę po 13 miestelių išsiruošė visa kompanija: Violeta ir Vilius Tarasovai su dukra Gabriele, Viliaus tėvai bei brolio žmonos mama su sese.

Kompanionams dar ir itin pasisekė – brolis jau buvo kelionę suorganizavęs nuo a iki z, tad jokių namų darbų daryti neteko. „Jie išrinko gražiausias vietas, miestus. Mums beliko mėgautis“, – 15min pasakojo Vilius.

Asmeninio albumo nuotr./Violeta Tarasovienė su dukra Gabriele

Intensyviai, bet su šypsena

Tarasovų kelionė buvo intensyvi ir itin turininga – kai kuriuose miestuose visa kompanija apsistodavom kelioms dienoms, taip turėdami progą kiek atsipūsti, o kitose stotelėse – vos nakčiai. Maršrutas buvo išties įspūdingas. Visa giminė aplankė Maranelą, San Džiminjaną, Sirmionę, Volterą, Levantą, Portofino, Santa Margerita Ligurę, Činkve Terę, San Fruttuoso.

„Kadangi norėjome kuo daugiau pamatyti, o laiko neturėjome – praleidome devynias dienas – tad daug vaikščiojom ir tikrai pavargome. Tačiau ten puikiai išvystyta infrastruktūra – visur vykome su traukiniais, kelis kartus išsinuomojome ir automobilį“, – sakė V.Tarasovas.

Pasak jo, pamatyti vaizdai atpirkdavo bet kokį nuovargį. „Tie senoviniai miesteliai, architektūra, gatvelės, pilys... Keliaujant po skirtingus miestus gamta, kraštovaizdis vis keitėsi. Taip pat lankėmės Volteros mieste, kuris įsikūręs pilyje. Labai įspūdinga – vos su automobiliu įvažiavus pro vartus, pasijautė tokia didybė, senovės dvasia. Fantastika!“ – šypsojosi jis.

Asmeninio albumo nuotr./Violeta ir Vilius Tarasovai su šeima

O ir muziejų jie rado įdomių: „Užsukome į „Ferrari“ muziejų. Tiesą sakant, iš pradžių nenorėjau ten eiti, bet Violetai labai patinka automobiliai. Ir tikrai nepasigailėjau – buvo įspūdinga pamatyti tuos bolidus!“

Asmeninio albumo nuotr./Violeta ir Vilius Tarasovai

Laivu persikeliant iš vieno miesto į kitą, plaukimas tapo tikra atrakcija: „Į Portofiną plaukėme laivu. Kartais net baisu pasidarydavo, bangos buvo labai didžiulės, visi sušlapom. Tačiau vaikai klykė iš džiaugsmo, jautėsi kaip atrakcionų parke.“

Bene didžiausią įspūdį Viliui paliko UNESCO saugomas objektas „Činkve Terė“. „Tai – penkios žemės, kaimai, kurie įsikūrę ant vaizdingų skardžių. Tarp jų važinėjomės su traukinuku. Be proto gražu ir įspūdinga“, – susižavėjimo neslėpė atlikėjas.

Kojas pakertanti virtuvė

Ne paslaptis, kad kelionėse kiekvienas sau leidžia kiek atsilaisvinti diržus. Juk kone vienas maloniausių atostogų dalių – skonių atradimai... Tad itališkos virtuvės patiekalų Tarasovų šeimyna prisiragavo iki soties – Vilius net pamėgo ledus, kurių paprastai niekada nevalgo.

„Grįžęs namo bijojau lipti ant svarstyklių, bet pasirodo, nedaug priaugau, – juokėsi jis. – Kiekvieną dieną valgėme makaronus, tarteletes, raviolius, picą... Dalyvavome ir degustacijose. Kartą nuvykome į vieną geriausių italų mėsos gamintojų paruoštą vakarienę, kur kiekvienam nešė po 7 skirtingus patiekalus. Buvo kosmosas! Labai skanu. Taip pat vykome į kaimo turizmo sodybas, kuriose ragavome ūkininkų užaugintą, visiškai šviežią maistą – jų rankomis buvo pagaminta mėsa, ravioliai, mocarela, naminis vynas... Visai kitoks skonis! Lankėmės ne tik vynų degustacijose, bet ir balzamiko acto. Ten 100 g buteliukas kainuoja 200 eurų – be jokių priedų, ir, pasirodo, puikiai tinka su naminiais ledais!“

Asmeninio albumo nuotr./Violeta ir Vilius Tarasovai su šeima

Keliaujant po Italijos krantus, būtų tikra nuodėmė neapsigyventi vynuogyne, kur iškart gali skanauti derlių: „Porą dienų praleidome vynuogyne Toskanos regione. Nuolat degustavome vynus, grapą. A.Veryga Italijoje išprotėtų. Atėjus į parduotuvę nusipirkti vyno pardavėjas iškart pasisiūlo atkimšti butelį. Žmonės vaikšto po miestą gurkšnodami alų. Ir nė vieno girto, miegančio, nukritusio. Laisvė“, – juokėsi V.Tarasovas.

O jei kažkurią dieną nepakakdavo priragautų patiekalų, visa šeima vakarodavo savo namuose: „Prisipirkdavome vynų, nuostabių alyvuogių, ūkininkų mėsų, ančiuvių ir kitų skanių dalykų...“

Asmeninio albumo nuotr./Violeta ir Vilius Tarasovai

Tad po kelionės grįžę sotūs ir laimingi Tarasovai sako mielai visa tai kartotų dar bent sykį. „Atostogos paliko neišdildomą įspūdį. Tai buvo viena gražiausių mūsų kelionių. Nors iš pradžių pavargome, bet paskutines dvi dienas praleidome prie ežeriuko, tinginiavome, deginomės ir pailsėjome. Buvo labai smagu“, – 15min pasakojo Vilius Tarasovas.