-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žinomiems svečiams pristatyta atostogų kolekcija moterims

Antradienio vakarą į Dailininkų sąjungos galeriją Vilniuje pasveikinti dizainerės Kristinos Kruopienytės su naujos kolekcijos pristatymu rinkosi mados atstovai ir garsūs žmonės. Vasaros nuotaikos renginyje atgijo urbanistinio miesto fone.
Martynas Tyla ir Neringa Zeleniūtė, Daina Bosas, Julija Steponavičiūtė
Martynas Tyla ir Neringa Zeleniūtė, Daina Bosas, Julija Steponavičiūtė / Tautvydo Stuko nuotr.

Naujausia dizainerės kolekcija „Art wave“ pristatyta išskirtinėmis siurrealistinėmis instaliacijomis, kuriose drabužius modeliai pademonstravo surežisuotomis akimirkomis iš vasaros atostogų. Ši kolekcija – tai pirmoji K.Kruopienytės ir aktyvaus laisvalaikio aprangos prekės ženklo „Audimas“ kolaboracija, skirta ne tik vasariškai, bet ir intelektualiai nusiteikusioms moterims.

Tobulos atostogos, pasak kolekcijos autorės, yra tuomet, kai poilsiaujama ne tik aktyviai, bet ir intelektualiai. Todėl „Art Wave“ kolekcija skirta ne tik vaikštinėjant prie jūros, bet ir lankantis galerijoje.

Kolekciją sudaro lengvų medžiagų atostogų drabužiai – ilgos suknelės, lengvos tunikos, kelnės-sijonai, maudymosi kostiumėliai. Tarp jų į šio sezono madingiausiųjų sąrašą patenkančios „culottes“ stiliaus kelnės, peršviečiama „parka“ ar suknelės su asimetrinėmis draperijomis.

Tautvydo Stuko nuotr./Kolekcijos pristatymo akimirka
Tautvydo Stuko nuotr./Kolekcijos pristatymo akimirka

„Art wave“ kolekcijos įkvėpimo šaltiniu tapo autorės lankytas Kadakėso miestelis Ispanijoje, kuris kadaise įkvėpė ir patį Salvadorą Dali.

„Kiekvienos kolekcijos gimimas prasideda nuo asociacijos. Visuomet stengiuosi aprėpti kuo daugiau įvairių patirčių bei malonumų (ne tik kūniškų, bet ir patrauklių akiai ar galvai), kurie vėliau tampa kūrybos varikliu. Šiuo atveju kolekciją inspiravo atsiminimai iš tobulų praeities atostogų Kadakėso miestelyje. Stačių uolų nuo likusio pasaulio atskirtoje pakrantėje įkvėpimo sėmėsi daug menininkų“, − kolekciją apžvelgia dizainerė K.Kruopienytė.

Antradienio vakarą kūrėjos K.Kruopienytės pagrindine kolekcijos įvaizdžio mintimi tapęs siurrealizmas sujungė dvi skirtingas miesto ir atostogų aplinkas į vieną pristatymą urbanistinėje erdvėje. Kolekcijos pristatymo vakarą siurrealizmo nuotaikas stiprino specialiai vakarui sukurtos meninės instaliacijos, o vasariškai gaivius makiažus pagal sezono tendencijas modeliams sukūrė vizažo meistrė Julija Jermakova.

Tautvydo Stuko nuotr./Kolekcijos pristatymo akimirka
Tautvydo Stuko nuotr./Kolekcijos pristatymo akimirka

„Siurrealizmą mano kolekcijoje turbūt geriausiai iliustruoja pristatymo pavyzdys, kuriame perkėliau moterį su „SUP“ banglenčių irklu į galeriją, kur ji žiūri į paveikslą. O siurrealistinės nuotaikos drabužiuose atsiskleidžia grafikos linijomis, kurios vienur nuo vėjo tarsi suplevėsuoja, kitur subanguoja ar sužaibuoja. Kitaip tariant, linijos veikia ir kaip optinės iliuzijos, kurios visada gelbėja paslepiant kai kurias detales: figūros ypatumus, medžiagos įsitempimą ar nepageidaujamą peršviečiamumą“, − kolekcijos ypatybes komentuoja dizainerė.

Pasak autorės, kuriant kolekciją buvo svarbu ir tai, kad vasaros kelionėms skirtas garderobas tilptų į mažą lagaminą.

„Prisimenu save ruošiantis atostogoms ir dėliojant tinkamus derinius: bandai sutalpinti į lagaminą ne tik patogius, bet ir puošnius drabužius, tokiu atveju visada kažkas netelpa ir kažko tenka atsisakyti. Taip kilo mintis sukurti mini atostogų garderobą, kurio dėka, nepaisant besikeičiančių situacijų, moteris galėtų jaustis ne tik gražiai, bet ir patogiai. Būtent bendradarbiavimas su „Audimu“ ir leido pasiekti šį rezultatą“, − kolekcijos idėjas apžvelgia K.Kruopienytė.

Ne vienerius metus bendrus projektus su žymiais Lietuvos dizaineriais įgyvendinantis lietuviškas aktyvaus laisvalaikio aprangos prekės ženklas pastebi, kad ši kolaboracija – išskirtinė.

„K.Kruopienytės pasirinkta tema labai moderniai suskamba vasaros atostogų fone, kur karaliauja formų laisvė, ryškios spalvos ir akį traukiantys raštai. Masinės gamybos specifika šiek tiek apriboja autorius, bet kartu ir „išvalo“ drabužį nuo idėjų gausos, paryškindama tikrąją jo vertę: patogumą, medžiagų sudėtį, funkcionalumą, inovatyvumą – greitai džiūvančias medžiagas, klijuotines siūles. Šios kolekcijos išskirtinumas – lengvai tarpusavyje derinami, žaismingi drabužiai, galintys sukurti skirtingus moters įvaizdžius“, − kolekciją apžvelgia „Audimo“ prekės ženklo vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė.

K.Kruopienytė visuomet svajojo savo kolekcijoms sukurti autorinius marginimus, sujungti tradicines ir naujausias siuvimo technologijas.

„Kiekviename kūrybos ir kolekcijos vystymo etape buvo labai įdomu: nauja ir nepažinta siūlių klijavimo technologija, marginimo, rašto kūrimo ypatumai. Tai, kas įprasta didesnių mastų gamyboje, buvo kaip įdomi kelionė į kitą, nepažintą šalį. Be abejo, ir didžiulė patirtis“, − kolekcijos idėjas komentuoja kūrėja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius