Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Įžūlioji išsišokėlė Rihanna netiko šeimyniškai kosmetikos reklamai

Kosmetikos kompanijos „Nivea“ vadovai pareiškė, kad populiari dainininkė Rihanna yra pernelyg seksuali šio prekės ženklo reklamoms.
Rihanna
Rihanna / „Nivea“ nuotr.
Temos: 1 Rihanna

Per pastaruosius metus Rihanna pasirodė ne vienoje 100-metį šventusios kompanijos „Nivea“ reklamoje, ši bendrovė buvo ir jos pasaulinių gastrolių rėmėja. Tačiau dabar, panašu, kompanijos pozicija pasikeitė. Naujasis motininės „Nivea“ kompanijos „Beiersdorf“ vadovas Stefanas Heidenreichas Vokietijos žiniasklaidai pareiškė, kad popdainininkė visiškai neatitinka bendrovės koncepcijos.

„Reklamos su Rihanna buvo netikęs žingsnis. Aš nesuprantu, kaip „Nivea“ gali būti siejama su šia dainininke“, – kalbėjo 49-erių vyras. Vienoje reklamų matyti kaip skirtingo amžiaus šeimos nariai tepasi „Nivea“ kremu, o kaip foninė muzika pasirinktas Rihannos kūrinys „California King Bed“. Originaliame dainos klipe atlikėja pasirodo vienomis kojinėmis ir apatiniais bei vartosi ant lovos su vyru.

„Nivea“ tai prekės ženklas, kurio vertybės pasitikėjimas, šeima ir patikimumas“, – tikino S.Heidenreichas. Nors pernai kosmetikos kompanijos atstovai teigė esantys susižavėję bendradarbiavimu su Rihanna, panašu, kad kad jos provokuojantis elgesys, ekscentriška apranga ir itin seksualus įvaizdis pakeitė jų požiūrį.

Liepą žurnalas „Forbes“ nurodė, kad „Nivea“ rėmimas padėjo Rihannai užimti trečiąją vietą turtingiausių garsenybių iki 30-ies metų 30-uke. Per metus dainininkė uždirbo 53 mln. JAV dolerių (daugiau kaip 147 mln. Lt).

VIDEO: Rihanna Official Nivea Skin Commercial 2011

VIDEO: Rihanna for Nivea (Rihannanowbr.com)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius