Per pastaruosius metus Rihanna pasirodė ne vienoje 100-metį šventusios kompanijos „Nivea“ reklamoje, ši bendrovė buvo ir jos pasaulinių gastrolių rėmėja. Tačiau dabar, panašu, kompanijos pozicija pasikeitė. Naujasis motininės „Nivea“ kompanijos „Beiersdorf“ vadovas Stefanas Heidenreichas Vokietijos žiniasklaidai pareiškė, kad popdainininkė visiškai neatitinka bendrovės koncepcijos.
„Reklamos su Rihanna buvo netikęs žingsnis. Aš nesuprantu, kaip „Nivea“ gali būti siejama su šia dainininke“, – kalbėjo 49-erių vyras. Vienoje reklamų matyti kaip skirtingo amžiaus šeimos nariai tepasi „Nivea“ kremu, o kaip foninė muzika pasirinktas Rihannos kūrinys „California King Bed“. Originaliame dainos klipe atlikėja pasirodo vienomis kojinėmis ir apatiniais bei vartosi ant lovos su vyru.
„Nivea“ tai prekės ženklas, kurio vertybės pasitikėjimas, šeima ir patikimumas“, – tikino S.Heidenreichas. Nors pernai kosmetikos kompanijos atstovai teigė esantys susižavėję bendradarbiavimu su Rihanna, panašu, kad kad jos provokuojantis elgesys, ekscentriška apranga ir itin seksualus įvaizdis pakeitė jų požiūrį.
Liepą žurnalas „Forbes“ nurodė, kad „Nivea“ rėmimas padėjo Rihannai užimti trečiąją vietą turtingiausių garsenybių iki 30-ies metų 30-uke. Per metus dainininkė uždirbo 53 mln. JAV dolerių (daugiau kaip 147 mln. Lt).