51 metų „materialioji mergina“ šias didžiules gastroles trečiadienį baigė Tel Avive. Jos pastangos tikrai atsipirko: per „Sticky & Sweet“, kurios prasidėjo pernai rugpjūtį ir kurių metu iš viso buvo surengti 85 koncertai daugiau kaip 3,5 mln. gerbėjų, buvo surinkta 408 mln. JAV dolerių (987 mln. litų).
Dainininkė pagerino asmeninį rekordą, pasiektą 2006 metais per gastroles „Confessions“. Tada Madonna surengė 60 koncertų, per kuriuos uždirbo 295 mln. JAV dolerių.
Pasak „Live Nation“ atstovo, ne paskutinį vaidmenį siekiant tokių laimėjimų suvaidino tai, kad per „Confessions“ buvo surengta daug koncertų nedidelėse arenose, o per „Sticky & Sweet“ jie vyko dideliuose stadionuose.
Tačiau popkaralienei dar toloka iki pelningiausių visų laikų gastrolių rekordo, kuris priklauso „Rolling Stones“ gastrolėms „A Bigger Bang“. Per jas 2005–2007 metais buvo surinkta 558 mln. dolerių.
Rugsėjo pabaigoje Madonna išleis CD „Celebration“ ir baigs 27 metus trukusį bendradarbiavimą su garso įrašų kompanija „Warner Music Group Corp“.
2007 metais Madonna dešimčiai metų pasirašė 120 mln. JAV dolerių vertės kontraktą su „Live Nation“.