Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Manekenė N.Vodianova tapo JT geros valios ambasadore moterų sveikatos klausimais

Rusų kilmės supermodelis Natalija Vodianova, atstovaujanti tokiems garsiems mados namams kaip „Balmain“ ir „Stella McCartney“, tapo Jungtinių Tautų geros valios ambasadore ir skleis naują žinią pasauliui, kad diskusijos apie moterų reprodukcinę ir lytinę sveikatą turi būti normalus dalykas.
Natalija Vodianova
Natalija Vodianova / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Trečiadienį N.Vodianova buvo paskirta Jungtinių Tautų gyventojų fondo (UNFPA) geros valios ambasadore.

„Per ilgai visuomenės požiūrį į mėnesines ir moterų sveikatą lėmė tabu ir stigmos. Dabar mums tenka atsakomybė kultūriškai iš naujo apibrėžti, kas yra normalu“, – sakė manekenė, gyvenanti Paryžiuje.

Dabar mums tenka atsakomybė kultūriškai iš naujo apibrėžti, kas yra normalu.

„Mėnesinės yra normali organizmo funkcija. Kaip UNMFPA geros valios ambasadorė noriu savo darbu prisidėti kuriant pasaulį, kuriame nebereikėtų to aiškinti.“

N.Vodianova ir UNFPA, daug dėmesio skiriantis reprodukcinei ir gimdyvių sveikatai, drauge stengsis įgalinti moteris ir mergaites, kad jų neveiktų prietarai dėl jų kūno ir sveikatos, galintys nulemti diskriminaciją ir atstūmimą.

„Tragiškai ironiška, kad dėl tokio universalaus dalyko kaip mėnesinės mergaitės gali jaustis taip izoliuotos“, – sakė UNFPA direktorė Natalia Kanem.

„Bendruomenės klesti, kai mergaitės pasitiki savimi, yra įgalintos ir pačios priima sprendimus“, – sakė ji.

Tarp UNFPA geros valios ambasadorių taip pat yra amerikiečių aktorė Ashley Judd ir Danijos sosto įpėdinio princo Frederiko sutuoktinė princesė Mary Donaldson.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius