-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rita Ora tapo Madonnos ir jos dukros Lourdes drabužių linijos reklaminiu veidu

Nauju Madonnos ir jos dukros Lourdes drabužių mados linijos „The Material Girl“ veidu tapo šiuo metu radijo topuose karaliaujanti britė Rita Ora.
Rita Ora ir Madonna
Rita Ora ir Madonna / Žmonės.lt nuotr.
Temos: 3 Madonna Mada Rita Ora

Birželio 13-ąją popmuzikos karalienė ir jos dukra Lurdes atskleidė, kas nuo šiol bus jų drabužių reklaminiu veidu, rašė Theglamourmagazine.co.uk.  Išplatintame oficialiame pranešime rašoma: „Rita yra talentinga gražuolė, tačiau labiausiai mus sužavėjo jos pasitikėjimas savimi, kuris pasireiškia tiek muzikoje, tiek unikaliame jos mados suvokime. Scenoje ar ne, gatvėje ar žurnalų viršeliuose – ji yra tarsi magnetas, traukiantis aplinkinių dėmesį. O būtent taip būtų galima apibūdinti ir mūsų drabužius.“

Madonna ir Rita pirmą kartą susitiko akis į akį koncerto „Sound For Change“ užkulisiuose „Twickenham“ stadione, Londone prieš dvi savaites, kur abi atlikėjos surengė savo muzikinius pasirodymus.

„The Material Girl“ drabužių mados linijos produktų galima įsigyti tik „Macy‘s“ parduotuvėje JAV, „The Bay“ parduotuvėse Kanadoje, Europoje ir Australijoje.

Prieš tai reklaminiu mados linijos veidu buvo ne ką mažiau žinomos merginos: Kelly Osbourne, Georgia May Jagger ir Taylor Momsen.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius