-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Valentinas Judaškinas Vilniuje gyrė Ramunę Piekautaitę ir prasitarė reikalausiantis Rusijos valdininkų atsiprašymo dėl kariuomenės uniformų

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje prieš televizijos laidos „Mados reidas“ penkmečiui skirtą Valentino Judaškino naujausios rudens–žiemos aukštosios mados kolekcijos pristatymą garsus Rusijos mados kūrėjas susitiko su žurnalistais.
Valentinas Judaškinas
Valentinas Judaškinas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

48-erių rusų mados korifėjus džiaugėsi vėl apsilankęs Vilniuje. „Prieš daug metų buvau Lietuvoje, Vilniuje šilčiausia ir nuostabiausia publika. Smagu, kad po daug metų turiu galimybę vėl pamatyti savo gerbėjus, draugus, apžiūrėti, kaip viskas pasikeitė, kiek restauruota gatvių, atstatyta paminklų, kaip pasikeitė jaunimas. Pažiūrėkite, ir spaudos konferencija vyksta su vertėjais, matyt, išaugo jaunų žmonių karta, kuri jau nesupranta rusų kalbos, smagu matyti tiek daug entuziastingai nusiteikusių jaunų žmonių“, – sakė V.Judaškinas.

Rusijos dizaineris už galimybę surengti kolekcijos pristatymą dėkojo televizijai TV3 ir atkakliai jį atvažiuoti įkalbinėjusiai prodiuserių komandai. „Džiaugiuosi, kad atvykau gražiu rudens metu, panašiu laiku atkeliaudavau ir anksčiau“, – šypsojosi jis.

Gerai nusiteikęs V.Judaškinas pasakojo žurnalistams, kad per jo karjeros metus mados pasaulyje įvyko didžiulė evoliucija – anksčiau nebuvo tiek kūrėjų, tiek prekės ženklų. „Pasikeitė kolekcijų pristatymo ritmas, atsirado naujų veidų, naujų tendencijų. Šiandien viskas greičiau, aktyviau, kolekcijos pasidarė mažesnės ir jaučiasi kai kurių dizainerių nuovargis. Tačiau kadangi jų daugiau, mados savaitės išsitęsė. Kur kas daugiau reiškiasi Amerikos, Ispanijos dizaineriai. Gali būti, kad po poros metų vyksime į Kinijos mados savaites, šiuo metu atsidaro naujos rinkos“, – kalbėjo dizaineris.

Favoritė – Ramunė Piekautaitė

V.Judaškinas prisipažino iš Lietuvos mados kūrėjų geriausiai žinantis R.Piekautaitę, kuri ne vienus metus yra jo bičiulė. „Ramunė profesionaliai, kokybiškai dirba jau daugelį metų, jos darbai pagrįsti gera dailės mokykla, matau, kad puikios jos gatavų drabužių (pranc. pret a porter) kolekcijos. Matau, kaip ji auga, kaip lavėja jos meninė kalba. Girdėjęs esu ir daugiau vardų, bet jie – daugiau „tūsas“ šalia mados, o ne mada“, – sakė dizaineris. Kažin, kaip reaguotų Lietuvos mados korifėjus Juozas Statkevičius išgirdęs tokį vertinimą...

Į Vilnių V.Judaškinas atgabeno aukštosios mados (pranc. haute couture) kolekciją. „Ši kolekcija pati naujausia, naujesnė tik ta, kuri šiuo metu ruošiama. Tai antrasis pristatymas ir daugiau niekur jos rodyti neketiname. Ji dedikuota aktoriams, jos įkvėpimas iš penktojo dešimtmečio. Modeliai ant scenos parodys, kaip, mūsų akimis, turėtų atrodyti tikroji žvaigždė“, – sakė dizaineris.

Unikalus komentaras apie Rusijos kariuomenės uniformas

15min.lt paklaustas, kuo baigėsi V.Judaškino ir Rusijos valdininkų konfliktas dėl dizainerio kurtų uniformų, dėl kurių neva šalo šalies kariuomenės kariai, mados kūrėjas pirmąsyk pateikė komentarą šia tema. „Manęs to klausė visi Rusijos žiniasklaidos kanalai. Jums pirmiesiems praskleisiu paslapties šydą – buvo pažeista uniformų audinio technologija. Mes jau gavome visų komisijų išvadas, norėjome gauti tarptautinių ekspertų paaiškinimą, jį turime. Dabar manau, kad valstybės institucijos atsiprašys dėl šios klaidos. Manau, apie tai išgirsite dar iki Naujųjų metų“, – šypsojosi V.Judaškinas.

Jo teigimu, uniformos kūrimas – tarsi futbolas ar ledo ritulys. „Visi žino kaip žaisti, bet kaip laimėti – niekas nesupranta“, – šmaikštavo jis.

V.Judaškino vardas – ir ant klastočių

Atsidusęs dizaineris pripažino, kad gimtojoje Rusijoje ir kitur pasaulyje netrūksta jo darbų klastočių. „Kodėl investuojame į pasirodymą Paryžiuje? Ne todėl, kad norime išmesti pinigus – tiesiog Paryžiaus savaitė fiksuoja autorinę kūrėjo teisę. Dabar išleidžiame didžiulę aksesuarų kolekciją ir jau iš anksto ruošiamės, bendradarbiaujame su teisėsaugos institucijomis, tikriname iš Turkijos ir Kinijos atvežamus gaminius, nes iš ten keliauja daugiausia klastočių. Tokia jau tiesa, kuo labiau reklamuoji prekę, tuo labiau ją kopijuoja“, – atsiduso V.Judaškinas.

Iš aukštosios mados neužsidirbsi

Bene garsiausias Rusijos dizaineris teigė sąmoningai aukštosios mados kolekcijų nevežantis į Paryžių. „Ekonomiškai ten mums labiau apsimoka pristatyta gatavus drabužius – pret a porter. Tokius rūbus perkančių klientų gerokai daugiau. Haute couture gaminamas tam, kad mados namai būtų „geros formos“, išlaikytų aukštą meistriškumą“, – sakė jis.

Pasak V.Judaškino, jei moteris apsivilks 10 ar 12 tūkst. kainuojančią suknelę ir ši patiks kitoms, tokį drabužį įsigis dar 100 moterų. O jei Angelina Jolie apsivilks suknelę už 100 tūkst., jokia kita moteris, turinti tiek daug pinigų, vienodo daikto nenorės. „Paprastai A.Jolie nieko neperka, reikia dar jai primokėt, kad ką apsivilktų. Iš aukštosios mados geriau mokyti mados namus, nes šiuos drabužius perka kolekcininkai, kostiumų muziejai. O pinigus uždirbti reikia iš paruoštų dėvėti drabužių“, – teigė dizaineris. Jis prisipažino dėl savo įtempto darbų grafiko praktiškai gyvenantis lėktuve, mat jo mėnesio grafikas išties spalvingas: savaitė Maskvoje, savaitė Paryžiuje, savaitė Milane ir savaitė Honkonge.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius