2011 m. Lietuvos naujų automobilių rinka išaugo 69 proc.

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus „Regitros“ pradinius duomenis, 2011 m. gruodį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo 20 proc. iki 1198 vnt. 2010 m. gruodį šalyje buvo įregistruoti 997 nauji automobiliai.
„Volkswagen Passat“
„Volkswagen Passat“

Lygindami su praeitais metais, jau keletą mėnesių stebime augimo sulėtėjimą, kurį galima paaiškinti
padidėjusia palyginamąja baze – 2010 metų antroje pusėje prasidėjo spartus rinkos augimas. Vis dėlto palyginę su 2007 m. matome, jog praeitų metų gruodžio rinka yra net 44 proc. mažesnė.

Gruodį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 21 proc. iki 1033 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) – 18 proc. iki 165 vnt. Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje toliau pirmavo „Volkswagen“ markė (157 vnt.), į antrąją vietą pakilo „Opel“ (143 vnt.), o trečioje pasiliko „Peugeot“ (107 vnt.). Tarp prestižinių markių ir toliau pirmavo BMW (50 vnt.).

Gruodį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Opel Insignia“ (58 vnt.), „Nissan Qashqai“ (54 vnt.), ir „Opel Corsa“ (46 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Toyota Hilux“ ir „Fiat Doblo“ (po 16 vnt.).

2011 m. Lietuvoje iš viso įregistruoti 15059 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 69 proc. daugiau nei 2010 m. (8906 vnt.), tačiau 41 proc. mažiau nei 2007 m. Gruodžio mėnesį Lietuvos rinkoje debiutavo kompaktinis visureigis „Audi Q3“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Artėja LEA kvietimas įsigyti naujus šilumos siurblius su kompensacija
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?