„Mercedes“ kartu su „Renault“ sukūrė naująjį T klasės modelį. Tokia sinergija buvo gana sėkminga kuriant „Twingo“ ir „Smart“. „Renault“ simboliu paženklintas „kablukas“ pavadintas „Kangoo“, o „Mercedes“ šio tipo modelio apibūdinimo pradžioje tiesiog rašo „T“ kaip Transporter. O mūsų testuojamas automobilis pakrikštytas T180 vardu ir yra su benzininiu 131 AG varikliu.
Pirmas įspūdis teigiamas, nes dauguma papildomų priedų įskaičiuoti į bazinę kainą. Patikrinkime. Navigacijos sistema? – Yra! Parkavimo davikliai, atbulinės eigos kamera? – Taip pat yra. Aklųjų zonų stebėjimo sistema, eismo juostos keitimo ir palaikymo asistentas? – Taip, ir tai yra! Aktyvioji avarinio stabdymo sistema, sankryžos stebėjimo asistentas? – Beje, jis net atsižvelgia į kelią kertančias transporto priemones. O ir abiejose stumdomosiose durelėse įmontuoti elektriniai langai.
Visa tai išties nusipelno pagyrimo, tačiau mes šiame furgone vis dėlto norime ieškoti ir rasti žvaigždžių, o tiksliau – tikrąjį „Mercedes“.
Pirmiausia apsižvalgome po vairuotojo darbo vietą ir randame tai, ką jau esame įpratę matyti kituose „Mercedes modeliuose“. Multimedijos sistemos technologija gal ir negali padaryti tiek daug, kiek prabangiausiųjų modelių su žvaigždės simboliu, bet to, ką gali, tikrai visiškai užtenka.
Sėdynių šildymo arba oro kondicionieriaus valdymas balsu? – Ne, čia tai negalima. O kas galima? – Nedelsiant reaguoti į komandas navigatoriui („Ei, Mercedes, nuvežk mane į Kauną), keisti radijo programą arba gauti pranešimą apie orus.