-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 05 29 /2018 05 30

Dėl tvankumo senuose troleibusuose skųstis beprasmiška

Įsivyravus karštiems orams sostinės viešojo transporto vežėjai teigia sulaukiantys keleivių skundų dėl per daug įkaitusių ar per stipriai atšaldytų salonų. Pasak vežėjų, iki rudens viešojo transporto parką planuojama atnaujinti beveik 300 autobusų ir troleibusų su modernia vėsinimo įranga.
Eismas
Eismas / Mato Miežonio / 15min nuotr.

Pasak Vilniaus viešojo transporto atstovų, daugiau nei pusė sostinėje kursuojančių autobusų ir ketvirtadalis troleibusų turi veikiančias kondicionavimo sistemas. Likusi dalis vėdinama per stogo liukus ar orlaides.

Pasak „Susisiekimo paslaugų“ įmonės, higienos normos, reglamentuojančios temperatūrą salone karštomis dienomis, taikomos tik naujoms transporto priemonėms, o senesnėms, kurios sudaro pusę parko, negalioja jokios normos.

Dėl to per savaitę sostinės vežėjai sulaukia maždaug dešimties skundų: keleiviai nepatenkinti pernelyg įkaitusiais arba per daug atvėsintais salonais. Atnaujinus viešojo transporto parką nuo rudens veikiančią kondicionavimo sistemą turės 9 iš dešimties Vilniaus autobusų ir kas antras troleibusas.

Atvėsinti sudėtinga

„Susisiekimo paslaugų“ Viešojo transporto departamento vadovas Raimondas Burkovskis akcentavo, kad naujuose autobusuose kondicionieriai veikia tiek salone, tiek vairuotojo darbo vietoje. Jis pabrėžė, kad naujos transporto priemonės pagal techninius reikalavimus yra pritaikytos darbui Lietuvos oro sąlygomis tiek šiltuoju, tiek šaltuoju metų laiku.

„Visgi užtikrinti vėsią temperatūrą karštomis dienomis sudėtinga. Pirmiausia, viešojo transporto stotelėse nuolat atidaromos durys ir įlipant bei išlipant keleiviams karštas oras patenka į transporto vidų, taip natūraliai pakeldamas bendrą vidaus temperatūrą. Senesnėse transporto priemonėse dėl silpnesnių kondicionierių vėsų orą išlaikyti dar sudėtingiau, dalyje senesnių transporto priemonių kondicionerių iš viso nėra – jos vėdinamos per stogo liukus ar orlaides“, – pasakojo R.Burkovskis.

Pasak jo, kondicionavimo sistemas turi daugiau nei pusė Vilniuje kursuojančių autobusų ir ketvirtadalis troleibusų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius