-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dideli pokyčiai Lietuvos automobilių rinkoje: po vienu stogu – septyni prekės ženklai

Vieno didžiausių pasaulyje koncerno automobilių prekių ženklai – po vienu stogu Lietuvoje. Tokias pertvarkas šią savaitę pristatė naujai įkurta įmonė „Stelauto“.
 „Stelauto“ salono pristatymas Vilniuje
„Stelauto“ salono pristatymas Vilniuje / Organiztorių nuotr.

Vienas didžiausių automobilių koncernų pasaulyje „Stellantis“ nuo šiol mūsų šalyje naujais skirtingų markių modeliais prekiaus po vienu stogu. Trečiadienį oficialiame renginyje kviestinei publikai buvo pristatytas prekybos atstovybių „Stelauto“ vardas. Šiuo pavadinimu paženklintuose prekybos salonuose Vilniuje ir Kaune bus galima aptikti septynių pagrindinių „Stellantis“ valdomų įmonių naujus ir naudotus automobilius, taip pat atlikti priežiūros ir remonto darbus.

pirmą kartą sužibo transporto pramonės padangėje 2021 metais, kai Italijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų gamintojų konglomeratas „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) susijungė su didžiausia Prancūzijos gamintoja PSA grupe, apimančia „Peugeot“, „Citroën“ ir kitus prekių ženklus.

Dabar bendrovė po vienu sparnu glaudžia net 14 prekių ženklų: „Peugeot“, „Citroën“, „Alfa Romeo“, „Jeep“, „Fiat“, „Abarth“, „Chrysler“, „Dodge“, DS, „Lancia“, „Maserati“, „Opel“, RAM ir „Vauxhall“. Įmonėje visame pasaulyje dirba per 300 tūkst. žmonių, o automobiliai surenkami 30-ies šalių gamyklose.

2022 metais „Stellantis“ užėmė ketvirtą vietą pasaulyje pagal naujų transporto priemonių pardavimą, o per pirmuosius tris 2023-ųjų ketvirčius, „Statistos“ duomenimis, pakilo į trečiąją poziciją: bendrovė pardavė 5,5 mln. naujų automobilių ir nusileido tik „Volkswagen Group“ bei „Toyota“.

Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenimis, vien Senajame žemyne „Stellantis“ pernai pardavė beveik 1,9 mln. naujų transporto priemonių (tai sudaro 17,8 proc. rinkos ir yra 2,9 proc. daugiau nei 2022-aisiais) ir užėmė antrąją vietą.

Po vienu stogu – net septynių gamintojų automobiliai

Lietuvoje po vienu stogu salonuose Vilniuje ir Kaune bus galima išvysti septynių pagrindinių įmonės prekių ženklų automobilius: „Alfa Romeo“, „Fiat“, „Jeep“, „Peugeot“, „Opel“, „Citroën“ ir DS. Pastaroji Prancūzijos gamintojo markė ilgą laiką buvo dingusi iš įgaliotųjų atstovybių salonų mūsų regione, tačiau vėl sugrįš ir išplės prabangaus segmento modelių pasiūlą.

„Mūsų asortimente atsiradusios naujos automobilių markės įkvėpė ir naujo prekių ženklo „Stelauto“ gimimą. Kadangi atstovaujame didžiajai daliai „Stellantis“ prekių ženklų, sugalvojome giminingą pavadinimą: taip siekiame būti arčiau gamintojo ir šviesti ryškiau nei kada nors anksčiau“, – paaiškino bendrovės „Stelauto“ vykdomoji direktorė Renata Odinienė.

„Stellans, -antis“ yra būdvardis, kilęs iš lotyniško veiksmažodžio „Stello“, ir reiškia „žibantis, tviskantis, nusėtas žvaigždėmis“.

Nauji septynių markių automobiliai – tai vienas didžiausių šiuo metu Lietuvoje vienoje vietoje sutelktų asortimentų. Siekiant išplėsti fizinę modelių ekspoziciją ir pagerinti klientų aptarnavimą, numatoma plėtra Vilniaus ir Kauno patalpose.

Šių prekių ženklų transporto priemones į mūsų regioną importuoja bendrovė „Auto-Bon Baltic OY“

Elektrifikacija, technologijos ir tvarumas

Vienas iš pagrindinių bendrovės „Stellantis“ strateginių tikslų yra įsipareigojimas elektrifikuoti ir užtikrinti tvarumą. Įmonės gamintojo elektrinis SUV „Jeep Avenger“ buvo pripažintas Europos metų automobiliu 2023.

Bendrovės valdoma „Peugeot“ markė yra viena elektromobilių gamintojų lyderių Europoje. Čia šiemet ji siūlys jau 12 vien elektros energija varomų modelių. Naujausias jų iki 700 kilometrų viena įkrova nuvažiuojantis „Peugeot e-3008“ taip pat pretenduoja nuskinti 2024-ųjų Europos metų automobilio laurus ir jau netrukus išriedės į Lietuvos gatves, o vėliau šiemet Senajame žemyne bus pristatyti visiškai nauji e-408 ir e-5008 elektromobiliai.

Be elektrifikavimo, „Stellantis“ daug investuoja į autonominio vairavimo ir ryšio technologijas, tvarų medžiagų naudojimą ir perdirbimą. Pavyzdžiui, į keleiviniuose ir komerciniuose bendrovės markių automobiliuose naudojamą balso asistentą netrukus bus įdiegta „ChatGPT“ technologija, o naująjį „Peugeot e-3008“ modelį jau sudaro 23 proc. perdirbtų medžiagų, įskaitant plieną ir polimerus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius