Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didžiausios automobilių gamintojų nesėkmės ir visų laikų nuostolingiausi projektai

Automobilių kompanijos kasmet pristato naujus modelius ir stengiasi mus kažkuo nustebinti. Kai kada tas noras išsiskirti atsisuka kitu galu. Šias epines nesėkmes automobilių gamintojai norėtų pamiršti kuo greičiau.

„Fisker Karma“ – gamintas 2011-2012 metais

Viskas turėjo eitis sėkmingai. Juk naujo „plug-in“ hibrido ėmėsi vienas garsiausių automobilių dizainerių Henrikas Fiskeris.

Šis vyras sukūrė tokius automobilius, kaip „BMW Z8“, „Aston Martin DB9“ ir „Aston Martin V8 Vantage“. Henrikas kūrė labai gražius automobilius ir jo pasakymas, kad „elektromobiliai gali būti gražūs, įdomūs ir smagūs vairuoti“ yra nuolat cituojamas.

Taigi „Karma“ automobilis pirmą kartą buvo pristatytas 2008-aisiais sausio mėn., Tarptautinėje Šiaurės Amerikos automobilių parodoje, Detroite.

Prie šio automobilio kūrimo prisidėjo net ir gerai pasaulyje žinomas aktorius Leonardo DiCaprio bei JAV energetikos departamentas. Per „Advanced Technology Vehicles Manufacturing Loan“ programą automobilio kūrimui buvo skirta 175 mln. eurų.

„Karma“ automobilio specifikacijos taip pat atrodė daug žadančios: 23,5 kWh baterijų sistema, turbokompresorinis 2 litrų „Ecotec“ keturių cilindrų variklis, kuris tuo pačiu veikė ir kaip generatorius, sukuriantis 402 AG.

Tačiau automobilis svėrė beveik 2,5 tonos ir naudojo per daug degalų. Čia dar rinkoje tuo pačiu metu pasirodė ir kur kas ekonomiškesnis „Chevrolet Volt“.

Net nepaisant to, kad „Chevrolet Volt“ turėjo mažesnės talpos baterijų sistemą, jis sugebėjo vienu įkrovimu nuvažiuoti 3,5 km toliau. Skirtumas juokingas, bet kai į „Karma“ automobilį buvo sudėta tiek daug vilčių ir jis kainavo virš 90 000 eurų – tai buvo tikras įžeidimas.

2011 metų gruodžio mėn. „Karma“ baterijų tiekėjas „A123 Systems“ sustabdė baterijų tiekimą, o 2012 metų spalio mėn. bankrutavo.

Iki 2012 metų lapkričio mėn. Fiskeris sugebėjo parduoti 2 450 „Karma“ automobilių, o 2013 metų pabaigoje Fiskerio kompanija bankrutavo.

Tad ją nupirko Kinijos automobilių dalių kompanija „Wanxiang“, pervadino į „Karma Automotive“, o 2016-aisiais nusprendė, kad naujieji „Karma“ automobiliai bus vadinami „Revero“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius