Gamintojas išplatino pranešimą, kuriame teigiama, kad pirmieji pirkėjai renkasi toli gražu ne pačias pigiausias „Duster“ versijas nuo 17 690 Eur, o brangesnes.
Populiariausia maujojo „Duster“ versija Lietuvoje buvo „Journey“, kuri sudarė net 55 proc. pardavimų (nuo kovo 26 d. iki spalio 30 d.).
Kita populiari versija – „Extreme“, sudariusi 26 proc. pardavimų. Šios dvi versijos kartu sudaro daugiau nei 81 proc. naujojo „Duster“ pardavimų, o tai aiškiai rodo pirkėjų pirmenybę aukštesnės klasės įrangai.
Populiariausi varikliai – su dujų įranga bei hibridai
Tarp naujojo „Duster“ variklių didžiausio populiarumo sulaukė ECO-G su gamykline dujų įranga, sudaręs 44 proc. pardavimų. O Hybrid 140 variklio versiją rinkosi kas trečias klientas, taigi iš viso 30 proc. užsakytų automobilių. Šie skaičiai atspindi augantį susidomėjimą ekologiškesniais sprendimais.
4x4 pavarą pasirinko 20 proc. užsakovų, o tai rodo, kad šis automobilis taip pat vertinamas funkcionalumo ir universalumo ieškančių pirkėjų.