Per 2012-sius „Ford“ patyrė 3,4 mlrd. litų nuostolį. Prognozuojama, kad ir ateityje situacija į gerąją pusę nesikeis. Tai pats prasčiausias laikotarpis šiam gamintojui Europoje per pastaruosius 17 metų. Per pirmuosius septynis šių metų mėnesius „Ford“ pardavė 12,3 proc. mažiau automobilių, nei per tą patį laikotarpį pernai. Taip, pardavimai smuko visoje Europoje, tačiau „Ford“ nuosmukis kur kas didesnis nei 7,1 proc. bendras rinkos kritimas. Per šiuos metus „Ford“ Europoje pardavė vos 81 tūkst. automobilių.
Situacija Europos rinkoje nesidžiaugia visi automobilių gamintojai. „Ford“ yra vieni iš tų, kurie čia patiria didelius nuotolius, kuriuos sunku kompensuoti kitose rinkose. Nors ganėtinai neblogai šiam gamintojui sekasi ir Rusijoje, ir Didžiojoje Britanijoje, likusių Europos šalių pardavimai yra per daug nuostolingi. Kalbama, kad prie to prisidėjo ir Europos susitarimas su Pietų Korėja dėl importo mokesčių netaikymo. Šis susitarimas leidžia į Europos rinką palankiomis sąlygomis įveržti KIA ir „Hyundai“ automobilius, kurie vis labiau populiarėja atimdami rinkos dalį iš senbuvių.