15min be reklamos
2015 09 16, 16:59

Frankfurte debiutavo ketvirtosios kartos „Toyota Prius“ hibridas

Las Vegaso automobilių parodoje apie naujos kartos „Prius“ modelį užsiminęs gamintojas „Toyota“ savo pažadus išpildė ir Frankfurte pristatė naująjį „Prius“.
„Toyota“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
„Toyota“ stendas Frankfurto automobilių parodoje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Savitą ir radikalų dizainą išlaikęs „Prius“ modelis sukurtas naudojant naująją „Toyota“ platformą TNGA. Dėka jos „Prius“ svorio centras atsirado kiek žemiau.

Ši platforma bus naudojama ir kituose gamintojo modeliuose. Panašu, kad dizaineriai, kurdami „Prius“, įkvėpimo sėmėsi iš vandeniliu varomo „Mirai“ modelio. Apie tai byloja lempos ir kiti kėbulo bruožai.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Toyota“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Toyota“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Naujasis „Prius“ kiek padidėjo – tapo 60 mm ilgesnis, 15 mm platesnis, tačiau automobilio aukštis buvo sumažintas 20 mm. Dabar automobilio parametrai tokie – 4,54 m. ilgis, 1,76 plotis ir 1,47 aukštis. Ratų bazė siekia 2,7 m.

2016-ųjų metų „Toyota Prius“ modelis sulaukė naujos hibridinės „Hybrid Synergy Drive“ jėgainės, kuri užtikrina kur kas geresnę degalų ekonomiją ir mažesnes CO2 emisijas. Kaip sako patys gamintojai, šis „Prius“ kilstelės kartelę į naujas aukštumas.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Toyota“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Toyota“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Teigiama, kad dėka atnaujintos jėgainės ir baterijų, dirbančių išvien su 1,8 litro darbo tūrio benzininiu varikliu, degalų sunaudojimo efektyvumą pavyko padidinti net 18 procentų.

Hibridinė sistema sumontuota taip, tarsi suteiktų automobiliui keturių varomųjų ratų pavarą. Būtent taip gamintojas ir pavadino šią sistemą – „e-4WD“. Jos principas yra toks, kad priekinę ašį varo benzininis variklis, o elektrinė jėgainė suka galinius ratus. Šie abu varikliai veiks esant iki 60 km/val. greičiui.

„Toyota Prius“ bus aprūpintas gausybe aktyvių ir pasyvių saugumo sistemų – linijos laikymosi, automatinio šviesų perjungimo, adaptyvios kruizo kontrolės, pėsčiųjų aptikimo technologijomis.

Skaičiuojama, kad ketvirtosios kartos „Prius“ turėtų kainuoti apie 34 tūkstančius eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Iliuzionistas Rokas Bernatonis priima iššūkį: degalų taupymo magija
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką