Frankfurto automobilių parodoje „Volkswagen“ pristatys naują, bet pažįstamą elektromobilį: bus prieinamas visiems?

„Volkswagen“ vardas reiškia „liaudies automobilis“. Dabar tai – ne tik markės pavadinimas, bet ir kompanijos šūkis. Tačiau ar pereidama prie elektromobilių „Volkswagen“ gali išlaikyti šią idėją? Na, bent jau pabandys – Frankfurto automobilių parodoje „Volkswagen“ pristatys naują, bet pažįstamą elektromobilį.
„Volkswagen Up!“
„Volkswagen Up!“ / Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr.

„Volkswagen up!“ yra gerai visiems žinomas miesto automobilis. Ne vieną apdovanojimą ir apžvalgininkų simpatijas pelnęs mažiausias „Volkswagen“ gamos narys yra taupus, kokybiškas ir nebrangus. Pati brangiausia šio automobilio versija yra varomas elektra ir tai nepasikeis, tačiau „Volkswagen“ teigia, kad naujasis „e-up!“ bus prieinamas visiems.

Frankfurto automobilių parodoje pristatomas naujasis „e-up!“ kainuos nuo maždaug 22 tūkstančių eurų. Tai yra, mažiau nei modelis, kurį jis keičia. Ir tai – pilna automobilio kaina – pasinaudojus subsidijomis ją galima gerokai sumažinti. Negana to, už mažiau vairuotojai šįkart tikrai gaus daugiau.

Naujasis „Volkswagen e-up!“ senąsias 18,7 kWh baterijas pakeis 32,3 kWh elementais, taip išaugindamas savo įveikiamą nuotolį iki 260 km. Energiją elektrinis mažylis naudos itin taupiai – sąnaudos sieks tik 12,7 kWh/100 km. Naudodamas 40 kW įkrovimo stoteles 80 % įkrovą „e-up!“ pasieks per maždaug valandą. „Volkswagen“ baterijoms suteiks 8 metų arba 160 tūkstančių kilometrų garantiją.

„Volkswagen e-up!“ bus miesto automobilis, tačiau jis vis tiek bus pakankamai smagus. 100 km/val. greitį jis pasieks per 11,9 s. Tie, kurie yra vairavę elektromobilį, žino, kad daugiausia malonumo suteikia ta trauka, jaučiama vos paspaudus akseleratoriaus pedalą. „e-up!“ nuo miesto eismo tikrai neatsiliks, o ir tarp Vilniaus ir Kauno galėtų pasivažinėti – maksimalus automobilio greitis siekia 130 km/val. Kaip ir anksčiau, nemaža dalis automobilio funkcijų gali būti valdomos išmaniąja programėle, o standartinės įrangos sąraše rasime automatinį oro kondicionierių, gausybę saugumo ir komforto įrangos.

Naujasis „e-up!“ yra pigesnis nei senasis modelis, bet ta 22 tūkstančių eurų kaina vis tiek gali pasirodyti kiek per didelė. Tiesa, Vokietijoje bus galima pasinaudoti 2 tūkstančių eurų vyriausybės ir 2380 eurų „Volkswagen“ subsidijomis – tai stipriai sumažins elektromobilio kainą. Kitose šalyse taip pat veikia įvairios elektromobilių skatinimo programos, todėl tikimybė įsigyti „e-up!“ už mažiau nei 22 tūkst. eurų yra reali. Gamintojas iš karto pristato ir lizingo programą – mėnesinės įmokos sieks 154 eurus. „Volkswagen“ mano, kad šis automobilis itin patiks įvairioms įmonėms, kurios savo darbuotojams suteikia automobilius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas