Pagal Europos automobilių gamintojų asociacijos duomenis, nuo 2018 metų sausio iki birželio kompanija užregistravo 291 052 parduotus automobilius. Pirmąjį šių metų pusmetį „Hyundai“ pardavimai Europos rinkos vidutinį rodiklį pralenkė 2,8 proc.
Prancūzijoje pardavimai augo 26 proc., Ispanijoje – 23 proc., o Vokietijoje 8 proc., lyginant su 2017 metų pirmuoju pusmečiu. Europoje geriausiai parduodamas „Hyundai“ yra „Tucson“ modelis, po jo – „i20“, „i10“ ir „i30“ modeliai.
„Būtent į Europos rinką orientuoti modeliai pritraukia naujus „Hyundai“ klientus. Tokie modeliai, kaip elektrinis SUV „Kona“ ir vandeniliu varomas „Nexo“, pabrėžia „Hyundai“ inovacijų dvasią ir potencialą siekiant neatsilikti nuo besikeičiančių tendencijų. Naujai išleisti „Tucson“ ir „i20“ toliau diktuos teigiamą pardavimų statistiką ateinantį pusmetį“, – sako vyriausiasis „Hyundai Motor Europe“ gamybos vadovas Thomas A. Schmidas.
90 proc. parduodamų automobilių yra naujesni nei 2 metų.