Į Lietuvą atvyksta pirmaujanti elektromobilių gamintoja BYD: atidarys tris salonus

Tarptautinė automobilių prekybos kompanija „Inchcape“ ir didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja BYD („Build Your Dreams“) pasirašė susitarimą platinti BYD elektromobilius Lietuvoje. Europoje jau pristatyti aštuoni nauji šio prekės ženklo automobiliai, įskaitant hečbekus, sedanus ir visureigius, rašoma „Inchcape“ pranešime žiniasklaidai.
Į Lietuvą atvyksta pirmaujanti elektromobilių gamintoja BYD
Į Lietuvą atvyksta pirmaujanti elektromobilių gamintoja BYD / Organizatorių nuotr.

Atsižvelgdama į Lietuvos vartotojų pageidavimus, BYD pristatys strategiškai šiai rinkai tinkančius modelius. Išankstinio pardavimo metu bus galima įsigyti „Seal U“, „Seal U DM-i“, „Seal“, „Sealion 7“, „Atto 3“ automobilius, kurių išankstiniai pardavimai prasidės kovo mėnesį. BYD „Inchcape“ salonas Vilniuje bus atidarytas balandžio pradžioje, o Kaune ir Klaipėdoje – atitinkamai antrojo ir ketvirtojo ketvirčio pabaigoje.

„Inchcape“ yra jau pripažintas oficialus BYD lengvųjų automobilių platinimo partneris Belgijoje, Liuksemburge, Etiopijoje, Singapūre ir Estijoje. Naujai užsimezgusi partnerystė leis klientams mėgautis ne tik BYD naujos energijos transporto priemonių (NEV) asortimentu, bet ir „Inchcape“ teikiamomis pridėtinės vertės paslaugomis antrinėje rinkoje. Pavyzdžiui, originalių atsarginių dalių keitimu, diagnostiniais patikrinimais bei garantiniu aptarnavimu per visą transporto priemonės gyvavimo ciklą.

Daugiau tvarių pasirinkimų vairuotojams

„Inchcape“ vadovo Lietuvoje Aurimo Tamašausko teigimu, BYD atėjimas į Lietuvą ne tik praplės automobilių rinką, bet ir suteiks vartotojams daugiau pasirinkimo galimybių.

„BYD plėtra Lietuvos rinkoje yra atsakas į didėjantį šalies poreikį rinktis tvaresnius judumo sprendimus. Didžiuojamės galėdami bendradarbiauti su BYD. Tai mums leis užtikrinti išskirtinę prekės ženklo patirtį, teikti puikų aptarnavimą ir pasiūlyti dar daugiau pasirinkimo galimybių savo klientams.

Derindami savo darbuotojų patirtį vietos rinkoje su mūsų išskirtinėmis pasaulinėmis platinimo platformomis ir skaitmeniniais gebėjimais, galime atverti naujų įdomių galimybių šiam prekės ženklui Lietuvoje“, – sako A.Tamašauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas: spręsk ir laimėk elektrinį dantų šepetėlį sau!
„Moerie“ plaukų priežiūros priemonių veidu tapo K.Meschino: pamilau jas jau po pirmo galvos plovimo
Reklama
Jautienos troškiniai – tobulas maistas šaltajam sezonui: vos kelios taisyklės ir gaminsite lengva ranka
Reklama
5 Graikijos kurortai – ką rinktis: salas ar sostinę?