Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Skaityti apie sportą - taip pat sportas.
Išbandyti
Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

Istorinė technika rinkosi Biržuose į parodą „Nesenstanti klasika 2016“

Rugpjūčio 6 d. Biržuose įvyko tarptautinė senovinių automobilių paroda „Nesenstanti klasika 2016“, kurioje susirinko išskirtinių istorinių transporto priemonių savininkai iš visos Lietuvos bei aplinkinių valstybių.
Seniausias automobilis –  „Nash 681-7 Touring“, pagamintas 1922 m.
Seniausias automobilis – „Nash 681-7 Touring“, pagamintas 1922 m. / Ilonos Daubaraitės nuotr.

Automobilių buvo daug ir įvairių. Akį traukė ne tik jie, bet ir trys traktoriai (1932 m. „Fordson F“, 1938 m. „Fordson N“, 1935 m. „John Deere“), kurie pasikeisdami pūškavo ir džiugino žiūrovus. Buvo ir keletas motociklų, iš kurių savo amžiumi išsiskyrė 1927 m. pagamintas „Douglas EW 350“.

Prekybos miestelio „Urmas“ dviaukštis autobusas „Bristol“, pagamintas 1956 m., šį kartą buvo naudojamas kaip klubo „Klasika“ tribūna. Iš čia buvo galima išgirsti parodos žiūrovus dominančią informaciją, pasiklausyti Jūratės Garnelienės bei Gyčio Balčiūno atliekamų dainų, sužinoti vieno ar kito eksponato raidos istoriją.

Ilonos Daubaraitės nuotr./„Nesenstanti Klasika 2016“
Ilonos Daubaraitės nuotr./„Nesenstanti Klasika 2016“

Kaip šiemet juokavo vienas iš renginio dalyvių, rašytojas Jurijus Grozmani iš Rusijos, jeigu parodoje dalyvauja nors vienas „Horch“ automobilis, renginį jau galima laikyti pavykusiu. Taigi, šį kartą senovinių automobilių suvažiavime „Nesenstanti Klasika 2016“ triumfavo iš Latvijos atvykęs „Horch 853“, pagamintas 1937 m. Šis automobilis ir jo savininkas Janis Oskerko laimėjo pagrindinį („Grand Prix“) prizą. Be šio garbingo prizo buvo įteikti dar šeši apdovanojimai.

Seniausiu automobiliu – „Nash 681-7 Touring“, pagamintu 1922 m. į renginį atvyko Gintautas Miškinis (Lietuva).

Geriausiu senoviniu automobiliu (iki 1946 m.) buvo išrinktas „Buick 116 mod. 29-2“, pagamintas 1929 m. Savininkas – Gunaras Dortanas (Latvija).

Geriausio klasikinio automobilio (nuo 1946) vardą pelnė „Cadillac De Ville Hardtop Coupe“, pagamintas 1959 m. Savininkas – Arno Anieras (Estija).

Geriausiu sovietiniu automobiliu buvo pripažintas retas Reino Lume (Estija) „Moskvich 430“, pagamintas 1958 m.

Gražiausiu automobiliu buvo išrinktas „Aero 30 Sport“, pagamintas 1937 m. Savininkas – Raivo Hannusas (Estija).

Geriausiai restauruoto automobilio vardą pelnė „Gaz 21“, pagamintas 1962 m. Savininkas – Edgaras Cielovas (Latvija).

Viso senovinės technikos parodoje dalyvavo 87 transporto priemonės. Iš jų: 6 motociklai, 3 traktoriai, 1 autobusas, 2 sunkvežimiai ir 75 lengvieji automobiliai. Dalyviai atvyko iš Suomijos, Estijos, Latvijos, Rusijos, Baltarusijos ir Lietuvos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Didžiausiame Bukčių miško parke Vilniuje pasivaikščioti kviečia trys nauji maršrutai
Reklama
„Huawei FreeBuds 6i“ – iki 100 eurų kainuojančios belaidės ausinės
Reklama
Vaikų vasaros atostogoms įsibėgėjant, „Telia Play“ kino rekomendacijos vaikams ir visai šeimai
Reklama
„Įspūdžiai išliko visam gyvenimui“: TV bokštas kviečia pasivaikščioti 170 metrų aukštyje