Metinė prenumerata vos už 7,99 Eur. 15-tos dienos proga!
Prenumeruoti

Įtarimai dėl „Renault“ taršos klastojimo nepasitvirtino

Prieš mėnesį pasirodė gandai, neva Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ gali būti įsivėlęs į taršos duomenų klastojimo skandalą, kuris „Volkswagn“ jau kainavo dešimtis milijardų eurų. Šią savaitę Prancūzijos Vyriausybės atstovai patvirtino, kad nenustatė jokių „Renault“ automobilių taršos duomenų klastojimo atvejų, rašoma įmonės pranešime spaudai.
„Renault Talisman“
„Renault Talisman“
Temos: 1 „Renault“

„Renault Group“ tvirtina, kad:

  • Visi „Renault Group“ automobiliai atitinka nustatytus reikalavimus;
  • „Renault Group“ automobiliuose nėra sumontuota duomenis klastojanti programinė įranga ar kitokie taršos kiekio matavimo įrangą klaidinantys prietaisai; 
  • „Renault Group“ visiškai bendradarbiauja ir tęs bendradarbiavimą su tyrimą atliekančiais pareigūnais.
  • „Renault Group“ visiškai pritaria nuomonei, kad turi būti tobulinama taršos nustatymo metodika. Yra įprasta, kad laboratorijose atliekamų bandymų metu ir realaus eismo sąlygomis atliekamų bandymų rezultatai skiriasi, todėl NEDC degalų sąnaudų patvirtinimo bandymus reikia tobulinti, kad jie labiau atitiktų realias sąnaudas.

„Renault Group“ pradėjo tyrimų programą, kuria siekiama rasti sprendimą kaip dar labiau sumažinti gamintojo automobilių taršą. Šios programos, kuriai skirti papildomi 50 mln. eurų, tikslas yra sukurti geresnius ir labiau realias sąlygas atitinkančius bandymus.

„Renault“ patvirtino, kad šiuo metu vyksta atšaukimo kampanija, kuri apima maždaug 15 tūkst. SUV automobilių, kuriuose sumontuotas dCi110 variklis. Šios kampanijos tikslas yra iš naujo suderinti variklio valdymo bloką. Ši problema buvo nustatyta, išspręsta ir pradėta taisyti 2015 m. rugsėjo mėn.

Taip pat „Renault“ kategoriškai paneigia esą 700 tūkst. automobilių reikės atnaujinti programinę įrangą. Iš tiesų visi „Renault“ automobiliai visiškai atitinka dabar galiojančius reikalavimus ir, kaip buvo pranešta 2015 m. gruodžio mėnesį, jie ne tik atitinka „Euro 6“ standartus, bet ir greitai turės patobulintą kietųjų NOx dalelių taršą mažinančią sistemą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius