15min jau ne kartą skelbė statistinius „Tesla“ pardavimų duomenis, kurie labai pakito šių metų pradžioje. Taip pat skelbėme, kiek atpigo naudoti „Tesla“ automobiliai antrinėje rinkoje.
Įdomu, kad iki šiol nėra skelbta, kaip keitėsi „Tesla“ pardavimai Lietuvoje. Priminsime, kad iki 2024 m. „Tesla“ elektromobiliais Lietuvoje prekiavo kelios įmonės tarpininkės, atveždavusios naujus arba apynaujus automobilius iš užsienio. Žemiau tekste kalbiname „Deals on Wheels“ atstovą. Tačiau 2024 m. rugsėjį „Tesla“ atidarė „pop up“ parduotuvę Vilniaus „Akropolyje“, o 2025 m. vasario mėnesį – ir oficialią atstovybę su servisu Vilniaus pakraštyje, šalia Trakų Vokės. Tad tarpininkaujančioms įmonėms beveik neliko vietos.
Registrų centro duomenimis, „Tesla“ įmonė Vilniuje įsteigta 2024 m. rugpjūčio 7 d., jai vadovauja Danijos pilietis Kimas Gaba Jensenas, jis taip pat yra „Tesla“ Šiaurės Europos regiono vadovas.
„Tesla Lithuania“ įstatuose teigiama, kad bendrovės veiklos sritys yra elektrinių automobilių, kaupiklių bei energijos gamybos įrenginių importas, remontas, priežiūra bei pardavimas.
„Tesla Supercharger“ Lietuvoje
„Tesla“ savininkai naudojasi pirmąja „Supercharger“ įkrovimo vieta Kaune, kurioje yra 8 atskiros „Supercharger“ įkrovimo stotelės, iš viso teikiančios iki 250 kW galios. Per 15 minučių „Supercharger“ stotelėje „Tesla“ gali pasikrauti iki 322 km nuvažiuojamam atstumui.
„Tesla“ pardavimai Lietuvoje oficialiai neskelbiami?
Kilus sujudimui dėl Elono Musko politinės orientacijos, 15min kreipėsi į oficialią „Tesla“ atstovybę Švedijoje. Svarbiausias klausimas, į kurį norėjome gauti atsakymą – o kaip ši situacija pakeitė „Tesla“ pardavimus Lietuvoje? Ar lietuviai 2025 m. atšaukė bent vieną užsakytą „Tesla“, ar prarado dėl to pinigų?