„Lexus NX“ kol kas bus komplektuojamas tik su viena hibridine jėgaine ir vadinsis NX 300h. Jo jo kapotu burgs 2,5 l darbinio tūrio benzininis variklis su elektrine jėgaine. Bendra sistemos galia – 197 AG, degalų sąnaudos – 5,5 l/100 km, o CO2 emisija – 120 g/km. Identiška hibridinė sistema yra montuojama į „Lexus“ GS bei IS sedanus.
Modelio pradinė kaina – 152300 Lt ir užsakymai Lietuvoje jau priimami. Pirmieji „Lexus NX 300h“ mūsų šalyje pradės važinėti spalio mėnesį.
„Kiekvieno naujo modelio pardavimai prasideda anksčiau, nei automobilis pradedamas gaminti. Vakarų šalyse žmonėms jau tapo įprasta rinktis automobilį iš bukleto ar pagal nuotraukas, aprašymus internete, tačiau Lietuvoje daugelis nori pamatyti automobilį savo akimis, į jį įsėsti, paliesti, pajusti. Taigi šio renginio metu visi, kurie nedrįso pasikliauti vien nuotraukomis, turėjo galimybę pamatyti, prisiliesti prie „Lexus NX“ ir vieni pirmųjų Europoje, jau spalio mėnesį į gatves išvažiuoti naujausiu „Lexus“ modeliu“ – sakė „Lexus“ atstovybės „Mototoja“ direktorius Edmundas Povilauskas.
„Lexus NX“ turės daugumą kituose „Lexus“ modeliuose jau matytų technologijų, tačiau pasižymės ir keliomis ypač praktiškomis naujovėmis. Viena jų – belaidis mobiliojo telefono kroviklis, kuriuo bus galima įkrauti tokią funkciją turinčius telefonus (kai kurie „Google“ bei „Nokia“ modeliai).
Visureigis yra iš visų pusių apkabinėtas vaizdo kameromis, kurios parkuojantis projektuoja vaizdą 360 laipsnių kampu, jame bus tokios naujovės kaip nuo artėjančios rankos užsideganti lemputė automobilio salone ar atmintį turinti bagažinė, kuri prisimena, kaip plačiai savininkas mėgsta ją atverti.