Autobuso vairuotojas mėgino pravažiuoti itin siaurą kelio atkarpą, vedančią palei pavojingą skardį. Žiūrint vaizdo siužetą nuo pradžių, susidaro įspūdis, jog vietos pravažiuoti autobusui, nors ir labai mažai (vos vos užtektų pravažiuoti vienai transporto priemonei), bet turėtų pakakti. Pirmieji įveikti metrai taip pat vertė manyti, kad manevras pasiseks.
Tačiau netikėtai į prarają pradėjus slysti galiniams ratams, situacija pasikeitė kardinaliai. Vairuotojas desperatiškai mėgino spausti akceleratorių ir sukti vairą į šlaito pusę, tačiau ką nors pakeisti buvo vėlu – autobusas nugarmėjo į prarają...
Vyro, kuris vaizdo siužete gestais rodė autobuso vairuotojui, kaip važiuoti kuo toliau nuo skardžio, pastangos buvo bevaisės. Kaip kelią įveikė atokiau savo eilės laukę autobusai, nežinia.
Pranešama, jog autobusas krito 50 metrų. Eismo įvykio metu žuvo autobuso vairuotojas – 50 autobuso keleivių prieš atliekant pavojingą manevrą buvo išlaipinti ir tapo tik šios šiurpios nelaimės liudininkais, o ne aukomis.
Apie „Mirties kelią“, jungiantį Bolivijos sostinę La Pasą (La Paz) su Koroiko (Coroico) apylinkėmis, rašėme prieš keletą mėnesių. Oficialus šios kalnų magistralės pavadinimas – šiaurinis Yungas kelias. Bolivijos gyventojai ispaniškai jį vadina tiesiog „El Camino del Muerte“ („Mirties kelias“). Neperdedant galima pasakyti, jog tai yra daugiausia žmonių gyvybių nusinešantis kelias pasaulyje. Per metus šis 70 km ilgio ruožas pasiglemžia tiek žmonių gyvybių, kiek per metus žūsta visoje Lietuvoje (nuo 200 iki 300).
Prieš leisdamiesi į kelionę šiuo keliu, vietos vairuotojai sustoja ir, dėl saugios kelionės, deivei Pačamamai (Pachamama) sudeda auką – ant žemės lieja alų. O tada, kramsnodami kokos lapus (kad prie vairo išliktų kuo žvalesni ir budresni), vyrai transporto priemonėmis, kuriomis dėl prastos techninės būklės turėtų būti uždrausta važinėti iš viso, pajuda į patį nesaugiausią planetoje kelią…