Dideli, galingi ir grėsmingai riaumojantys varikliai buvo AMG padalinio vizitinė kortelė. AMG modelių su V8 varikliais duslintuvų tonas neretai primena Pirmojo Pasaulinio Karo naikintuvų garsus. Tam pritartų ir pats „Top Gear“ laidos veidas Jeremy Clarksonas.
Tačiau naujausieji A, CLA klasės AMG modeliai su 2,0 litrų, keturių cilindrų „turbininiais“ varikliais tam tikra prasme yra nepilnaverčiai AMG divizijos nariai. Jie nepasižymi anksčiau aprašytomis savybėmis. Ir dėl to negalima kaltinti gamintojo – jis privalo suspėti į vėluojančių nelaukiantį technologijų traukinį. „Mercedes-Benz“ šiuo atveju privalo būti punktualus gamintojas, nes griežtėjant reikalavimams jiems bus taikomos finansiškai labai nenaudingos sankcijos.
„Variklių mažėjimo tendencijos liečia ne tik mus. Tai liečia visą automobilių pramonę“, – teigia AMG divizijos vadovas Tobiasas Moersas. „Aš dievinu didelės kubatūros atmosferinius variklius. Kalbant apie reakciją į akceleratoriaus paspaudimą, tokio tipo motorai buvo etaloniniai.“
Tačiau specialistas pridūrė, kad po metų metus trukusių tyrimo bei tobulinimo darbų mažesni varikliai su priverstinio oro pripūtimo sistemomis net ir pagal reakcijos laiką yra pranašesni už didelius V8 motorus.
„Atmosferinių variklių era pasibaigė. Privalome susirinkti visą įgytą patirtį su priverstinio oro pripūtimo sistemomis ir judėti pirmyn. Didesnis naudingumo koeficientas, mažesnės degalų sąnaudos ir geresni galios parametrai yra tai, ko mes turime siekti ateityje“, – sakė Tobiasas Moersas.