Žodžiai, kurie kaskart girdimi, kai kalbama apie elektromobilumą, yra „tiltų technologija“ (t. y., pereinamojo laikotarpio technologija). Po šiuo žodžių deriniu slepiasi hibridiniai automobiliai, kurie, viena vertus, turi nulinę taršą, bet, kita vertus, nekelia streso, jei reikia nuvažiuoti didelį atstumą.
„Nissan Qashqai e-Power“ yra naujas elektrifikuoto automobilio variantas, rekomenduojamas visiems tiems, „kurie dar nėra pasirengę grynai elektrinei pavarai“ – taip šį modelį apibūdina pats „Nissan“ gamintojas.
Palyginti su klasikiniais hibridiniais automobiliais, šio modelio vidaus degimo variklio funkcija sumažinta iki generatoriaus. Kintama stūmoklio eiga keičia trijų cilindrų variklio suspaudimo laipsnį ir darbinį tūrį. Benzininis variklis įkrauna 2,1 kWh bateriją, o elektrinis tiekia priekinei ašiai iki 190 AG.
Greitesnis ir ekonomiškesnis
Palyginti su 158 AG švelnaus hibrido technologiją turinčiu modeliu, e-Power užmiesčio kelyje iki 100 km/h įsibėgėja per 7,9, o ne per 9,2 sekundės, be to, jis yra ekonomiškesnis – degalų sąnaudos siekia 5,3 litro benzino 100 km kelio, o tai visu litru mažiau nei sudegina klasikinis hibridinis automobilis.
Tokias degalų sąnaudas užfiksavo e-Power borto kompiuteris mūsų bandomojo važiavimo metu, kai mes tiesiog gana ramiai riedėjome keliais. „Nissan“ žada, kad naujasis Qashqai e-Power pilnu baku (jo talpa 55 litrai) įveiks daugiau nei 1000 kilometrų atstumą. Mes tai būtinai patikrinsime.
„Nissan Qashqai e-Power“ pavara džiugina savo geromis savybėmis važiuojant. Nejusti jokio erzinančio pavaros perjungimo, variklio riaumojimo, trūkčiojimo. Naujasis e-Power pirmyn dūzgia tyliai ir tolygiai, vidaus degimo variklio įjungimas nėra susietas su galios perdavimu automobilio ratams. Grynojo elektromobilio skleidžiamas garsas skamba kitaip. „Qashqai e-Power“ galima valdyti vienu pedalu ir jis stropiai atlieka energijos regeneracijos funkciją.