Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paaiškėjo, kada Lietuvoje pamatysime veidrodėlių neturinčius naujos kartos vilkikus „Mercedes-Benz Actros“

15min jau rašė apie naujųjų vilkikų "Mercedes-Benz Actros" premjerą, įvykusią Berlyne šių metų rugsėjį. Naujieji vilkikai – pirmoji masinei gamybai pateikta transporto priemonė, neturinti veidrodėlių. Kiti gamintojai tokias technologijas taiko tik koncepciniuose automobiliuose.
„Mercedes Actros“ saugumo sistemos
„Mercedes Actros“ saugumo sistemos / Mercedes nuotr.

Buvo skelbta, kad pirmieji naujos kartos „Mercedes-Benz Actros“ Lietuvą pasieks 2019 metais.

Pirmoji dar rugsėjį vilkikus užsisakė įmonė „Transtira“ – 200 vienetų. Jos pavyzdžiu pasekė ir Vokietijos kapitalo krovinių pervežimo bei logistikos bendrovė „Hegelmann Transporte“, pateikusi „Mercedes“ atstovybei Lietuvoje „Silberauto“ užsakymą įsigyti 1000 naujos kartos „Actros“. Šio sandorio vertė siekia beveik 90 mln. eurų, rašoma pranešime.

Pirmas serijinis automobilis be šoninių veidrodėlių

Mercedes nuotr./„Mercedes Actros“ pasaulinė premjera Berlyne
Mercedes nuotr./„Mercedes Actros“ pasaulinė premjera Berlyne

Šis ekstremalus pokytis (taip pat ir kai kurie dirbtinio intelekto sprendimai) padeda pagerinti aerodinamiką ir sutaupyti 3–5 proc. dyzelino (taip, „Daimler“ lieka prie dyzelino ir kuria elektromobilius).

Vaizdą į du šoninius monitorius perduoda dvi kameros. Dėl to netgi padidėja vairuotojo apžvalgos laukas, nes kameros prisitaiko prie kiekvieno priekabos posūkio. Be to, jos matuoja atstumą iki lenkiamo automobilio ir signalizuoja vilkiko vairuotojui, kada jis jau gali grįžti į pradinę juostą.

TAIP PAT SKAITYKITE: Pasaulinė premjera: naujasis „Mercedes-Benz Actros“ – jau be šoninių veidrodėlių, valdomas dirbtinio intelekto

„Lietuvoje veikiame daugiau nei 14 metų. Šiuo metu grupės bendrovės valdo 2500 vilkikų, kitais metais Lietuvoje numatome apie 25 proc. augimą“, – sako Tomas Jurgelevičius, UAB „Hegelmann Transporte“ direktorius.

Vidutinis „Hegelmann Transporte“ turimų vilkikų amžius siekia trejus metus. Nuolat dalį vilkikų atnaujinanti bendrovė siekia optimalumo, efektyvesnių degalų sąnaudų, mažesnės taršos, vairuotojų komforto ir saugumo keliuose.

Investicijos į vilkikų saugumo sistemas

Pasak T.Jurgelevičiaus, renkantis vilkikų komplektaciją, nuspręsta papildomai investuoti 3,5 mln. eurų į naujos kartos saugumo ir komforto paketą, leisiantį vairuotojams naudotis inovatyviais sprendimais kasdienai ir nenumatytoms situacijoms.

Saugumą ir geresnį matomumą kelyje garantuos kameros ir ekranai, kurie visiškai pakeičia šoninius ir plataus kampo veidrodėlius, numatyti ir ryškiau šviečiantys žibintai bei automatinė visiško sustojimo funkcija, reaguojanti į kliūtį kelyje.

Taip pat vilkikuose įrengta telematinė transporto valdymo sistema „FleetBoard“, kuri vertina ir nuotoliniu būdu pateikia vairuotojų vairavimo efektyvumo parametrus, o sąsaja su tachografo duomenimis, sunkvežimio techninių parametrų stebėjimas, logistikos valdymo sprendimai užtikrina profesionalią ir efektyvią visos bendrovės veiklą.

Tomas Jurgelevičius, UAB „Hegelmann Transporte“ direktorius
Tomas Jurgelevičius, UAB „Hegelmann Transporte“ direktorius

Dėl naujosios „Mercedes-Benz Truck App Portal“ sąsajos kiekviena bendrovė sunkvežimiuose gali įsidiegti individualias programėles, kurios perkelia transporto sektorių į naują skaitmeninį lygmenį, padidina pervežimų patogumą ir našumą. Transporto priemonės padėties, būsenos ar degalų suvartojimo stebėjimas seniai ne naujiena, o „bendraujantys“ sunkvežimiai yra raktas į transporto srities ateitį ir konkurencingumą.

Vilkikas vairuotojui kelionėje tampa antraisiais namais, tad, siekiant užtikrinti geresnes poilsio sąlygas, užsakyti ergonominiai čiužiniai.

„Naujieji „Mercedes-Benz Actros“ sulaukė didžiulio Lietuvos krovinių pervežimo kompanijų susidomėjimo, o 2018 m. turėtų būti rekordiniai“, – sako Paulius Kraučiūnas, „Silberauto“ krovininių automobilių pardavimo Lietuvoje vadovas.

Pasak P.Kraučiūno, Lietuvos vežėjai yra pasiruošę investuoti į naujoves, reikšmingai didina pajėgumus Europos pervežimų rinkoje. Daugiau nei 90 proc. parduodamų naujų sunkvežimių yra skirti tarptautiniams pervežimams. Šie veiksniai lemia ir augančią vilkikų paklausą – „Silberauto“ šiemet Lietuvoje planuoja parduoti 3000 „Mercedes-Benz“ vilkikų už maždaug 240 mln. eurų, 2019 m. apimtys turėtų taip pat augti.

Didžiausi konkurentai Lietuvos vilkikų rinkoje yra „Mercedes-Benz“ ir „Volvo“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius