Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Porsche“ pristatė naują, dar greitesnį ir efektyvesnį „911 Carrera“ modelį

Vokietijos sportinių automobilių koncernas atnaujino savo ikoninį modelį – „Porsche 911 Carrera“. Geriausiai parduodamas pasaulyje sportinis automobilis sulaukė ne tik dizaino patobulinimų, bet ir novatoriškų turbo variklių, pažangios važiuoklės su valdoma galine ašimi bei naujos informacinės-pramoginės sistemos.
Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“
Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“ / „Porsche“ nuotr.

Iš išorės į akis krenta atnaujintos „911 Carrera“ sportišką charakterį pabrėžiančios detalės – nuo priekinių žibintų, kuriuose integruotos keturios taškinės dienos šviesos lempos ir durų rankenų, iki galinio dangčio su vertikaliomis grotelėmis bei naujų galinių žibintų, taip pat turinčių keturių taškų stabdžių lempas. 

Galingesni, greitesni, taupesni

Po variklio dangčiu „Porsche“ pristatytame modelyje debiutuoja naujos kartos „bi-turbo“ variklis. Su juo „911 Carrera“ išvysto 370 AG (272 kW) galią, o „911 Carrera S“ – net 420 AG (309 kW). Palyginus su ankstesnės kartos – tai yra 20 AG (15kW) daugiau galios. 

Naujųjų „Porsche“ variklius sukimo momentas padidėjo 60 Nm iki, atitinkamai, 450 Nm ir 500 Nm. Tokių parametrų „911 Carrera S“ inžinieriams pavyko pasiekti modifikavus turbokompresorius, įrengus specialią išmetimo sistemą ir optimaliai sureguliavus variklio darbą.

„Porsche“ nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“
„Porsche“ nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“

Gavusios galingesnius variklius „911 Carrera“ versijos tapo dar greitesnės: „911 Carrera Coupé“ su „Porsche-Doppelkupplung“ (PDK) greičių dėže ir „Sport Chrono“ papildomos įrangos paketu nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,2 sek. – 0,2 sek. greičiau nei ankstesnis modelis. Tiek pat pagreitėjo ir „911 Carrera S“: versija su PDK greičių dėže ir „Sport Chrono“ paketu 100 km/val. greitį pasiekia vos per 3,9 sekundės. Be to, pagerėjo ir naujųjų modelių išvystomas didžiausias greitis: „911 Carrera“ jis siekia 295 km/val. (+6 km/val.), o „911Carrera S“ siekia 308 km/val. (+4 km/val.).

„Porsche“ inžinieriai pasirūpino, kad su naujais varikliais „911 Carrera“ būtų ne tik galingesnis ir greitesnis, bet ir pasižymėtų didesniu ekonomiškumu – jis, priklausomai nuo modelio, pagerėjo iki 12 procentų. „911 Carrera“ su PDK greičių dėže 100 km vidutiniškai sunaudos 7,4 litro degalų (0,8 l mažiau nei ankstesnės kartos modelis), o „911 Carrera S“ su PDK greičių dėže – 7,7 litro (net 1 litru mažiau nei ankstesnis modelis).

„Porsche“ nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“
„Porsche“ nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“

Naujųjų „911 Carrera“ pirkėjai, įsigiję „Sport Chrono“ paketą, pirmą kartą ant vairo ras specialų jungiklį, kuris leidžia patogiai keisti vairavimo režimą iš „Normal“ į „Sport“, „Sport Plus“ ar „Individual“. Pastarasis režimas – tai galimybė vairuotojui pagal savo pageidavimą susikonfigūruoti įvairius automobilio techninius parametrus, pavyzdžiui, „Porsche“ aktyvios pakabos valdymo sistemą (PASM), variklio darbą, pavarų perjungimo aktyvumą ir sportinę išmetimo sistemą.

Modeliuose su PDK greičių dėže vairuotojai ant vairo taip pat ras „Sport Response Button“ mygtuką. Jį nuspaudus važiuoklė 20-čiai sekundžių paruošiama maksimaliam pagreitėjimui ir greitesniam reagavimui į vairuotojo veiksmus, kad, pavyzdžiui, būtų saugu aplenkti kitą automobilį. 

Dėmesys automobilio valdymo preciziškumui

Automobilių industrijoje tarp visų sportinių modelių būtent „Porsche 911 Carrera“ yra laikomas vairavimo dinamiškumo pavyzdžiu. Šias pozicijas „911 Carrera“ modeliai dar sustiprins – visose „911 Carrera“ versijose „Porsche“ kaip bazinę įrangą siūlo naują elektroninę amortizatorių standumo valdymo sistemą PASM, kuri sužemina automobilį 10 mm ir pagerina stabilumą posūkiuose. Komfortą, valdymo tikslumą ir stabilumą padidins ir naujos kartos amortizatoriai. Galiausiai, „Porsche“ patobulino ir ratus – konstrukciniai sprendimai užtikrina mažesnį pasipriešinimą riedant, pagerina važiavimo parametrus, stabilumą.

„Porsche“ nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“
„Porsche“ nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“

Specialiai „911 Carrera S“ modeliui inžinieriai pritaikė „911 Turbo“ ir „911 GT3“ modeliuose esančią aktyvaus galinės ašies valdymo technologiją. Ji padidina sportinio automobilio stabilumą keičiant juostas važiuojant dideliu greičiu, o mieste – didesnį manevringumą: „911 Carrera“ apsisukimo spindulys sumažėjo 0,5 metro. Automobilyje integruotas naujos kartos vairas, kuris sukurtas pagal „918 Spyder“ modelį.

Įprasto vairo skersmuo siekia 375 mm, o už papildomą mokestį pirkėjai galės pasirinkti sportinį GT, 360 mm skersmens vairą. Praktiškumo ieškantiems „Porsche“ pirkėjams koncernas už papildomą mokestį taip pat siūlys hidraulinio automobilio priekio pakėlimo sistemą – spustelėjus mygtuką priekis per 5 sekundes pakyla 40 mm ir taip apsaugomas nuo nubrozdinimo važiuojant iš stataus garažo ar panašiose situacijose.

„Porsche“ nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“
„Porsche“ nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“

Nauja „Porsche“ ryšių valdymo sistema su navigacija

Naujajame „911 Carrera“ modelyje standartinėje įrangoje pirkėjai ras „Porsche ryšių valdymo sistemą“ (angl. Porsche Communication Management System – PCM), kuri – itin išmani. Ji turi septynių colių skersmens lietimui jautrų ekraną, tad ją valdyti vairuotojas gali kaip įprastą išmanųjį telefoną, ji taip pat atpažįsta ranka rašomus simbolius bei gali būti valdoma balsu. Mobiliuosius ir išmaniuosius telefonus prie PCM galima prijungti per bevielį Wi-Fi ryšį. Sistema turi galimybę prijungti „iPhone“ telefoną ir naudotis „Apple CarPlay“. 

PCM taip pat turi navigacijos modulį, čia pirmą kartą integruoti „Google Earth“ ir „Google StreetView“ sprendimai, kurie padeda vairuotojui orientuotis kelyje, taip pat pateikia eismo informaciją. 

„Porsche“ nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“
„Porsche“ nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera“

„911 Carrera“ turi įvairias ištobulintas pagalbines sistemas: automatinė greičio kontrolės sistema švelniai pristabdo automobilį, jeigu viršijamas iš anksto nustatytas maksimalus leistinas greitis, pavyzdžiui, važiuojant nuo kalno.

Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema turi važiavimo nuokalnėn funkciją, kuri atjungia variklį nuo transmisijos ir taip leidžia sutaupyti degalų, tuo pačiu palaikant saugų atstumą nuo priešais važiuojančio automobilio. Už papildomą mokestį galima įsigyti sistemą, kuri perspėja vairuotoją apie „aklojoje zonoje“ esantį automobilį. Standartinėje komplektacijoje „911 Carrera“ savininkai ras įdiegtą automatinio automobilio stabdymo po susidūrimo technologiją.

Naujojo „Porsche 911 Carrera“ kainos prasideda nuo kiek daugiau nei 96 tūkst. eurų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas