-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įvardijo, koks Lietuvoje galėtų būti pradinis taršių automobilių mokestis

Svarstant Lietuvoje apmokestinti taršius automobilius, pradinis mokestis galėtų būti 20 eurų per metus, sako Aplinkos ministerijos kancleris.
Automobilių tarša
Automobilių tarša

„Dabar galvojama apie tuos mažiausiai taršius automobilius, 130 g/km (anglies dvideginio – BNS), tai yra pradinis 20 eurų per metus. Jį susimoki tuo metu, kai praeini techninę apžiūrą (...) Po to yra progresinis mokestis, priklausomai nuo to, koks yra CO2 didėjimas. Pavyzdžiui, jeigu yra 135 (gramai – BNS), pagal koeficientą papildomai susimoki 2,5 euro“, – portalo delfi.lt laidoje sakė Arminas Mockevičius.

Pasak kanclerio, 130 gramų CO2 kilometrui teršimo kartelė pasirinkta remiantis mokslininkų rekomendacijomis.

„Jeigu atsakant kodėl, tai yra mokslininkų rekomendacijos, o kad gali būti mažesnis, tai, žinoma, kad galėtų. Dabar yra pradinis etapas, bet jeigu mes pasirinktume mažesnį, tarkime, 85, tada mes apmokestintume beveik visus automobilius“, – pripažino kancleris.

Jis teigė, kad konkretūs sprendimai dėl apmokestinimo dar nepriimti.

BNS primena, kad laikinasis premjeras Saulius Skvernelis praėjusią savaitę teigė, jog svarstoma įvesti taršių automobilių ir nekilnojamojo turto (NT) mokesčius.

Tarptautinės organizacijos ne vienerius metus Lietuvai siūlo įvesti taršių transporto priemonių mokesčius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius