2 už 1 kainą. Vieną prenumeratą perkate, antrą dovanojate!
Prenumeruoti

Pretendentas tapti „Lietuvos metų automobiliu 2024 m.“: elektrinė „Toyota bZ4X“

bZ4X – trumpinys, kurį teko įsiminti lyg kokį kodą. Taip vadinasi pirmasis "Toyota" nuo nulio sukurtas elektromobilis, kurį gatvėse nuolat lydi žvilgsniai.
Elektromobilis Toyota bZ4X
Elektromobilis Toyota bZ4X / Gamintojo nuotr.

Už vieną iš 30-ties pretendentų „Tautos automobilio“ nominacijoje galite balsuoti po šiuo tekstu arba čia.

Žmonės jį pastebi, ir palydi smalsiais žvilgsniais. Automobilis tikrai netradicinių bruožų ir tuo labai įdomus. Ant kėbulo smagiai krenta šviesa, jis turi daug pačių įvairiausių linkių, įdomių formų bei kampų.

Viduje taip pat įdomu. Vairas ir prietaisų skydas iškart krenta į akis. Tokia kombinacija jau matyta naujajame „Prius“ modelyje. Man visa tai tiko. Pavarų perjungimo svirtis taip pat kitokia. Ir dar viena įdomybė – nėra tradicinės daiktadėžės keleivio vietoje. Erdvės daiktams yra palikta porankyje bei centrinės konsolės apačioje.

Itin daug vietos keleiviams galinėje automobilio dalyje.

204 AG ir 266 Nm perduodama į priekinius varomuosius ratus (galima ir visais ratais varoma versija). Iki šimto automobilis bėgėjasi per 7,5 sek., taigi lenkimų metu problemų nekyla. Važiuojant kiek aštriau vingiuotose atkarpose ne itin patiko vairo sistema. Bet tai nėra sportinis automobilis, taigi viską galima atleisti. Su šiuo automobiliu tikrai mažai, kas stengsis „sportuoti“.

Važiuoklė gana kieta, todėl juntama važiuojant ne itin lygiu keliu.

Baterijos talpa 64 kWh, o gamintojo deklaruojamas įveikiamas atstumas pilnai ją įkrovus – šiek tiek virš 500 km.

Vėsiu metų laiku tiek nuvažiuoti tikrai nepavyks. Mano važiavimo ritmu, važiuojant įvairiais keliais, labai stipriai nesistengiant taupyti, manau, kad nekraunant baterijos būtų pavykę įveikti šiek tiek virš 300 km užmiestyje. Važiuojant su įjungtu šildymu, elektromobiliui naudojant apie 19.6 kWh/100 km.

Kainuoja Toyota bZ4X nuo 56 500 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Keliautojas ekstremalas Karolis Mieliauskas: ekspedicijose kas nors iš komandos narių visuomet peršąla ar kokia infekcija užsikrečia, o aš vis „išsisuku“
Reklama
Breketai ar kapos? Patikimiausi dantų tiesinimo būdai
Reklama
Stogas be saugos elementų – lyg automobilis be saugos diržų
Reklama
Pagal vėžio gydymą Vidurio Europos ir Baltijos šalys vis dar atsilieka nuo Vakarų Europos
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką