Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Peugeot-Citroen“ ir „General Motors“ aljanso viziją mato skirtingai

„General Motors“ ir naujas aljanso partneris „PSA Peugeot-Citroen“ bando ieškoti kompromisų, nes, pasirodo, abiejų kompanijų norai ir siekiai skiriasi. Kažkodėl tai nebuvo aptarta prieš pasirašant keliasdešimt milijonų vertės sutartį...
„Peugeot 4008“ krosoveris
„Peugeot 4008“ krosoveris / Gamintojo nuotr.

PSA vizija – pasaulinė parterystė, kuri padėtų parduoti daugiau nei po 9 mln. automobilių per metus. Tačiau GM kol kas planuoja daugiau dėmesio skirti „Opel“ padėčiai gerinti ir tiki, kad ši markė tikrai atsigaus ir taps perspektyvi.

GM pirmiausia nori bandyti ieškoti kelių, kaip įsitvirtinti Europoje. O PSA, kaip ir daugelis kitų didelių sąnaudų bei rinkos pertekliaus kamuojamų Europos automobilių gamintojų žvalgosi perspektyvų už Europos ribų.

Aljansas tarp dviejų kompanijų, kurios turi skirtingas vizijas, gali būti be ateities. GM tai tikrai supranta, nes turėjo karčios patirties. Tačiau abiejų kompanijų atstovai neketina inicijuoti skyrybų. Atvirkščiai, sako, kad partnerystė bus naudinga abiem šalims.

PSA vadovas Philippe Varinas patikino, kad aljanso planai sutampa su kompanijos planais iki 2020 m. 2 trečdalius pardavimų turėti už Europos ribų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius