Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

„Regitros“ rebusas „Ryterna modul Mototourism rally“ dalyviams: lėta gyvatėlė pirmuoju bandymu

Kultūrinio ralio „Ryterna Modul Mototourism rally“, vyksiančio rugpjūčio 18 d., viena užduočių vyks „Regitroje“. Kaip ir pernai, mototuristams reikės įveikti lėtą gyvatėlę. Ją bus galima važiuoti tik vieną kartą. Kam toks griežtumas? Ir apskritai, kokias kitas užduotis reikia atlikti motociklininkams „Regitros“ egzamino metu?
„Mototurizmo ralio“ punktas „Regitroje“
„Mototurizmo ralio“ punktas „Regitroje“ / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Būsimi motociklininkai „Regitros“ egzamino metu aikštelėje laikydami praktinio vairavimo egzaminą turi atlikti kelis pratimus. Tai – aštuoniukė, gyvatėlė (greita ir lėta), važiavimas mažu greičiu šalia einančio egzaminuotojo, pajudėjimas iš stovėjimo vietos su posūkiu, kliūties apvažiavimas, ekstremalus stabdymas, tikslus sustojimas prie STOP linijos ir t.t.

„Kiekvieną pratimą egzamino metu reikia atlikti iš pirmo karto, tačiau kai kurios klaidos yra leistinos“, – sako Arvydas Jankauskas, „Regitros“ vyresnysis specialistas.

Kam reikalinga gyvatėlė, važiuojama lėtai, kokius įgūdžius ji lavina? Tarkime, važiuojant „Mototurizmo ralyje“?

VIDEO: Mototurizmo ralio dalyviams „Regitroje“ teks įveikti gyvatėlę

„Įsivaizduokite, kad skriejate su vėjeliu geru keliu. Staiga jis virsta siauru vingiuotu takeliu su daugybe kliūčių. O gal jus paklaidino navigacija, arba lankytinas objektas yra sunkiau prieinamoje vietoje. Tuomet paaiškėja, kad net ir daug kilometrų nuvažiavusiems motociklininkams lėtai laviruoti tarp kliūčių yra labai sudėtinga. Įgūdžių arba trūksta, arba jie gerokai primiršti“, – sakė A.Jankauskas.

Kokie patarimai, kaip reikėtų manevruoti, atliekant šį pratimą?

  • Akceleratorius. Apsukas palaikykite aukštesnes, kad nerizikuotumėte užgesinti variklio.
  • Sankaba. Ja kaip tik ir kontroliuosime greitį. Kai kas sako, kad dviem pirštai sankabą valdyti pavyksta švelniau.
  • Stabdis. Naudokite galinį stabdį. Jis ne toks jautrus. Be to, valdomas ne ta pačia ranka, kuria sukama akceleratoriaus rankena. Todėl nelieka rizikos netyčia pagazuoti.
  • Žvilgsnis. Nežiūrėkite po ratais. Kliūtis stebėkite tik periferiniu regėjimu.
    VIDEO: Motociklo manevravimas: kam reikalinga „aštuoniukė“ įmonės „Regitra“ aikštelėje

Pasak Arvydo, lėtų manevrų treniruotė aikštelėje turi kiek mažiau žinomą terapinį poveikį.

„Mano labiau patyręs draugas yra pasakęs, kad po kritimo atsiranda baimė važiuoti. O susikausčiusio vairuotojo motociklas nenori klausyti. Todėl geriausias vaistas tokiu atveju – treniruotis uždaroje aikštelėje, kur nėra automobilių. Tinkamai apsirengus, net ir nukritus, rimtų pasekmių nebus. Tačiau kils meistriškumo lygis, kūnas pamažu atsipalaiduos, sugrįš pasitikėjimas savo jėgomis“, – paaiškino A.Jankauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Huawei FreeBuds 6i“ – iki 100 eurų kainuojančios belaidės ausinės
Reklama
Vaikų vasaros atostogoms įsibėgėjant, „Telia Play“ kino rekomendacijos vaikams ir visai šeimai
Reklama
„Įspūdžiai išliko visam gyvenimui“: TV bokštas kviečia pasivaikščioti 170 metrų aukštyje
Reklama
Sužadėtuvių žiedo paieškos: kaip išrinkti tinkamiausią?