Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Renault Clio“ pristato „Va va voom“ funkciją. Subalansuota ir vyrams, ir moterims

Didžiosios Britanijos vairuotojai (-os), sugalvoję išbandyti naują „Renault Clio“, liko sužavėti naujosios „Va va voom“ funkcijos. Po nuobodžios bandymo pradžios, pardavėjui pasakojant apie geriausius rinkoje variklius, įspūdingas komplektacijas bei mažiausią kainą, žmonės sustabdė prie pėsčiųjų perėjos, praleisti ja einančių „prancūzų“. Tada keleivio vietoje sėdintis pardavėjas nuspaudžia „Va va voom“ mygtuką...
„Renault Clio“ reklamos akimirka
„Renault Clio“ reklamos akimirka / Kadras iš vaizdo siužeto

Tada prasideda prancūziška svajonė – prieš akis išnyra Eifelio bokštas, šalia atsidaro lauko kavinė, bagečių pardavėjas nesidrovėdamas pasiūlo išbandyti savo gaminį, o galiausiai prieš automobilio priekį išdygsta grupelė nedaug apsirengusių šokėjų.

Visa tai nufilmavę, „Renault“ ne tik paliko įspūdį „Clio“ bandžiusiems žmonėms, bet ir sukūrė du smagius reklaminius vaizdo klipus.

Kaip visa tai atrodo, siūlome pažiūrėti vaizdo siužetuose. Beje, antrasis klipas – subalansuotas moterims. 

VIDEO: „Renault Clio“ reklama, skirta vyrams
VIDEO: „Renault Clio“ reklama, skirta moterims

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius