-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 03 31

Šis rekordiškai greitas automobilis buvo lyg dvigubas cigaras: kam to reikėjo?

Manoma, kad lašas yra aptakiausia įmanoma forma ir automobilių kūrėjai dažnai stengiasi ją atkartoti. Tačiau cigaro forma irgi labai efektyviai skverbiasi per orą – garsus italų lenktynininkas Piero Taruffi tuo įsitikino pats.
Dėl neįprasto svorio pasiskirstymo tai būtų nevykęs lenktyninis automobilis.
Dėl neįprasto svorio pasiskirstymo tai būtų nevykęs lenktyninis automobilis.

Piero Taruffi (1906-1988 m.) yra tikra Italijos automobilių ir motociklų sporto legenda, nors apie jį jūs tikriausiai nesate girdėję. Nežinote jo tik todėl, kad jis lenktyniavo labai seniai. „Formulėje 1“ jis varžėsi nuo paties pirmojo čempionato 1950-aisiais iki 1956-ųjų su pertrauka 1953 m. F1 trasose jis yra sėdėjęs prie „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Mercedes-Benz“, „Maserati“ ir „Vanwall“ bolidų vairų. 1952 metais Piero Taruffi vairuotojų čempionato įskaitoje užėmė 3-iąją vietą. Jis yra laimėjęs vienas „Formulės 1“ lenktynes, iš viso ant podiumo jis yra užkopęs penkis kartus.

Piero Taruffi taip pat varžėsi kėbulinių automobillių ir motociklų lenktynėse. Ir kūrė automobilius. Taruffi buvo vienas iš garsaus Italijos sportinių automobilių gamintojo „Cisitalia“ įkūrėjų. Ši kompanija gyvavo santykinai trumpai – tik 1946-1963 metais – bet sukūrė ne vieną įsimintiną modelį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius