Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Trijų režimų „Astra OPC” važiuoklė – geresniam kontaktui su keliu

„Astra OPC“ modeliui „Opel” sukūrė išskirtinių techninių galimybių važiuoklę, kuri suteikia automobiliui puikų stabilumą įveikiant posūkius, geresnį valdymą ir papildo galingą 206 kW/280 AG variklį, turintį 400 Nm sukamąjį momentą.
„Opel Astra OPC“
„Opel Astra OPC“ / Gamintojo montažas
  • Maksimali trauka su  daugiadiskiu riboto praslydimo diferencialu 
  • Specialiai pažeminta, išskirtinių techninių galimybių važiuoklė su valdymo sistema „FlexRide" ir „HiPerStruts” pakaba
  • Važiuoklė patobulinta siekiant minimaliai sumažinti išilginius ir skersinius kėbulo svyravimus

Važiuoklėje yra „ZF Sachs“ amortizatoriai su vairavimo dinamiką leidžiančiais užtikrinti elementais: inovatyvia priekinių ratų pakaba „HiPerStrust“, mechatronine „FlexRide“ važiuoklės sistema, mechaniniu riboto praslydimo diferencialu bei  „Brembo“ stabdžiais. Važiuoklė bus komplektuojama su 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais, ant kurių montuojamos 245/40 ZR padangos.

Riboto praslydimo diferencialas – dar didesniam stabilumui

Norint naujos „Astra” galią paversti efektyvia varomąja jėga, priekinėje ašyje įmontuotas mechaninis daugiadiskis riboto praslydimo diferencialas. Kai praslysta vienas ratas, du mechaninio diferencialo diskai veikia kaip sankaba, jie sukabina priekinės ašies abu ratus ir daugiau sukimo momento perduoda tam ratui, kuris turi geresnį sukibimą su keliu. Riboto praslydimo diferencialo blokatorius gali perduoti iki 50 procentų variklio sukimo momento geresnį sukibimą turinčiam ratui. Diferencialo blokavimas priklauso nuo sukimo momento perdavimo ratams kampo. „Opel“ pasirinktas 45 laipsnių kampas naudojamas kuo geresniam greitėjimui pasiekti. Tada diskai blokuojasi maksimaliai.

Tuo tarpu atleidus akceleratorių ar pradėjus stabdyti, diskai atsiblokuoja, taip netrukdydami efektyvesniam ABS sistemos darbui.

OPC specialiai priderinta važiuoklės valdymo sistema „FlexRide” patenkins daugelį skirtingų sportinių važiavimo stilių

Mechatroninė „FlexRide” važiuoklė skirta pagerinti OPC modelio dinamiką ir vairuotojui leidžia rinktis tris skirtingus važiavimo režimus. Kiekvienas režimas užtikrina unikalią ir specifinę, šio, išskirtinių techninių galimybių automobilio, vairavimo patirtį. „Standard“ režimas leidžia visą laiką pajusti visapusišką važiuoklės efektyvumą bei komfortą kasdieniame važinėjime. Pasirinkus šį režimą, „Astra OPC“ bus puikiai valdoma posūkiuose, itin jautriai reaguos į vairaračio sukimą, kas užtikrins minimalų kėbulo pakrypimą.

Pasirinkus „Sport“ režimą, pakaba pasidaro kietesnė, dar labiau sumažėja kėbulo pasvyrimas, o vairo mechanizmas tampa dar tikslesnis. Tuo tarpu OPC režimas sukuria ypatingą važiavimo potyrį: automobilio valdymas tampa dar aštresnis, lyginant su „Sport“ režimu, akceleracija dar jautresnė, o važiuoklė leidžia pasiekti maksimalias galimybes. Prietaisų skydelis apšviečiamas raudona šviesa, kuri informuoja, kad važiuojama OPC režimu.

Važiuoklės valdymas naudojant įvairias sistemas

Geresnei važiavimo kontrolei, ypač važiuojant nelygiu keliu ir dideliu greičiu, speciali kėbulo išilginių svyravimų kontrolės sistema papildomai keičia amortizatorių kietumą suteikdama ratams dar geresnį sukibimą su kelio danga. Taip automobilio kėbulas patiria  minimalius svyravimus, net jei pakaba stipriai veikiama nelygaus kelio.

Tuo tarpu skersinių svyravimų kontrolės sistema sumažina šoninį kėbulo posvyrį ir automobilis ant kelio išlieka stabilus ir gali judėti maksimaliai greitai. Lyginant OPC versiją su įprasta „Astra GTC”, kurią varo 1,6 l variklis su turbina (132 kW/180 AG), OPC spyruoklės standesnės net 30 proc., o pati važiuoklė žemesnė 10 mm, todėl automobilis pasižymi dar žemesniu svorio centru ir didesniu stabilumu. Norint vairuotojui suteikti dar daugiau greičio bei vairavimo tikslumo, pakabos įvorės bei galinė ašis taip pat yra standesnės.

ESP gali būti išjungta norintiems sportinio vairavimo

Kaip ir „FlexRide”, ESP (elektroninė stabilumo kontrolės sistema) taip pat turi tris skirtingus režimus, priklausomai kaip sportiškai norima važiuoti. Iš anksto pasirinkus standartinį režimą, kuris buvo optimizuotas OPC modeliui, maksimali važiavimo sauga bus užtikrinta kasdieninėse situacijose, o vairuotojas nepraras automobilio kontrolės.

„Varžybų“ režimas atitoliną ribą, kuomet pradeda veikti automatinė stabilumo sistema. Tačiau, kai automobilis atsidurs pavojingoje situacijoje, stabdžių sistema padės jį stabilizuoti. ESP visiškai išjungiama (režimas „ESP Išjungta“) palaikius nuspaustą mygtuką ne mažiau kaip 5 sekundes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius