-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ kuria nematytą automobilį: kuo svarbus „Project Trinity“?

„Volkswagen“, kaip ir visi automobilių gamintojai, turi pasirūpinti savo tapatybe žengdama į elektromobilių amžių. Vienas iš svarbiausių „Volkswagen“ projektų dabar - „Project Trinity“. Tai - elektrinis sedanas, kuris bus ypatingas ne tik dėl savo techninių savybių, bet ir dėl gamybos būdų. Kada „Project Trinity“ automobilis pasieks pirkėjus?
„Volkswagen Project Trinity“
„Volkswagen Project Trinity“ / Gamintojo nuotr.

„Volkswagen“ neseniai paskelbė, kad visiškai keičia kompanijos pobūdį. Ateityje „Volkswagen“ nebus tik automobilių gamintojas. „Volkswagen“ taps mobilumo sprendimų tiekėju ir programinės įrangos kompanija. Kitaip tariant, „Volkswagen“ kraustosi ne tik į elektrinį, bet ir į skaitmeninį amžių.

Aišku, „Volkswagen“ ir toliau gamins automobilius (bent jau kurį laiką ir su vidaus degimo varikliais), bet išskirtinumo paieškos keliasi į naujus laukus. Elektromobiliai įprastai lyginami pagal nuvažiuojamą atstumą ir įkrovimo laiką, bet šios technologijos tampa labai panašios ir ateityje bus dar labiau standartizuotos.

Tai kuo išsiskirs „Volkswagen“, kad įtikintų žmones pirkti būtent šios markės ir grupės automobilius? Atsakymas – programinė įranga.

Anksčiau automobiliai buvo lyginami pagal daugybę kategorijų, įskaitant variklio keliamą garsą, transmisijos greitį, salono medžiagas. Dabar tų kategorijų sąrašas traukiasi. Kaip išsirinksite iš dviejų krosoverių, kurie abu bus įkraunami per 30-45 minutes, turės 85 kWh baterijas, ir tarp įkrovimų nuvažiuos 400 km?

Ir ne tik tai – jų baterijų ir variklių gamintojai gali būti visiškai tie patys, net jei markės yra nesusijusios. „Volkswagen“ mano, kad tokioje ateityje didžiausią pranašumą galima įgyti tik programinės įrangos pagalba. Ir būtent tai bus pažymima „Project Trinity“ automobilyje.

„Project Trinity“ – tai elektrinis sedanas, kuriamas pagal kardinaliai naują architektūrą, pasitelkiant modernias kompozitines medžiagas, naujas baterijų technologijas. „Project Trinity“ Volfsburge bus gaminamas nuo 2026 metų. Kaip galite nuspręsti iš pavadinimo, „Trinity“ projektas turi tris atramas – programinė įranga, išmani gamyba ir supaprastintos tiekimo grandinės.

„Project Trinity“ programinė įranga. „Project Trinity“ iš pat pradžių pasižymės 2 lygio autonominio vairavimo galimybėmis, bet bus paruoštas ir 4-ajam lygiui. Negana to, šis automobilis bus sujungtas su neuroniniu tinklu, kuris leis bendrauti su kitais automobiliais ir kelių infrastruktūra. „Project Trinity“ žinos apie kitų automobilių ketinimus, dalinsis eismo informacija. Visi šias galimybes turintys automobiliai važiuos netrukdydami vieni kitiems, užtikrindami efektyviausią keliavimo būdą visiems.

Paprastas tiekimas. Dabar modeliai įprastai turi daug versijų. Galite rinktis variklį, transmisiją, kartais – diferencialą, važiuoklės sistemą. „Project Trinity“ viso to atsisakys. Visi automobiliai techniškai bus vienodi. Tai supaprastins tiekimo grandines ir sumažins gamybos kainą. Skirtumai tarp automobilių bus programiniai.

Išmani gamyba. „Volkswagen“ gamykla Volfsburge iki 2026-ųjų virs gamybų technologijų viršūne. Ši automobilių gamykla turės daugybę dirbtinio intelekto sprendimų. Skirtingi įrankiai bus sujungti į bendrą tinklą, kuris padės užtikrinti optimalų gamybos procesą. Juk „Volkswagen“ negamins tik automobilio – tai bus daiktas, kurio programinė įranga yra svarbesnė už techninę. Kaip išmanusis telefonas.

Volkswagen nuotr./Ralfas Brandstätteris
Volkswagen nuotr./Ralfas Brandstätteris

„Volkswagen“ markės vadovas Ralfas Brandstätteris teigia, kad „Project Trinity“ savininkai labai džiaugsis savo automobiliais. Tai bus mašinos, kurios leis pailsėti ilgų kelionių metu. Be to, „Project Trinity“ sukurs naują įkrovimo ir nuvažiuojamo atstumo standartą. Brandstätteris teigia, kad šio automobilio įkrovimas truks tiek pat, kiek benzino bako papildymas. Ir jau 2026 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius