Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volvo“ ketina pardavinėti automobilius internetu

Švedijos lengvųjų automobilių gamintoja „Volvo Car“, kurią šiuo metu valdo Kinijos „Zhejiang Geely Holding Group“, ketina pradėti pardavinėti automobilius internetu ir skirti daugiau išlaidų skaitmeninei reklamai.
„Volvo“ atstovybės tinklalapis
„Volvo“ atstovybės tinklalapis

„Planuojame, kad visos mūsų automobilių linijos visose rinkose bus siūlomos internetu“, – sakė pardavimų vadovas Alainas Visseris, pristatydamas marketingo strategijos pokyčius.

„Volvo“ užtikrino, jog dėl to nebus uždarytos 2 tūkst. atstovybių, iš kurių pusė yra Europoje.

„Kai pasakomas žodis „e. komercija“, iš pradžių atstovai susinervina“, – sakė A. Visseris.

„Artimoje ateityje mes nematome automobilių prekybos tinklo be atstovų“, – sakė jis ir pridūrė, jog internetu perkami automobiliai „vis tiek pereis per atstovų tinklą“ prieš juos parduodant.

Apie 80 proc. „Volvo“ klientų internetu jau įsigyja kitas prekes ir tyrimas rodo, jog daugelis ateityje internetu pirks ir automobilius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius