VRM: išaugę registracijos mastai „Regitroje“ gali būti siejami su mažėjančiu šešėliu

Trečiadienį vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev lankėsi VĮ „Regitra“ padaliniuose, rašoma pranešime.
VĮ „Regitra“ Vilniuje
VĮ „Regitra“ Vilniuje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Registracijos mastai smarkiai išaugo, gal dar kiek anksti apie tai kalbėti, bet ši situacija rodo, kad vis dėlto šešėlis transporto prekybos srityje yra didelis. Ir tai, kas anksčiau vyko galimai ne visuomet teisėtai, dabar keičiasi. Noriu atsiprašyti visų VĮ „Regitra“ klientų dėl šių nepatogumų, suprantame, kad tai pareikalavo didelės kantrybės ir ištvermės. Mes padarysime viską, kad operatyvus aptarnavimas būtų kuo greičiau užtikrintas“, – teigia vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev.

Nuo gegužės 1 d., siekiant pažaboti šešėlį prekybos automobiliais rinkoje, pradėjo veikti nauja transporto priemonių savininkų apskaitos sistema. Tai reiškia, kad nuo šiol visos šalyje jau esančios transporto priemonės privalo turėti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK). Tai buvo vienas iš veiksnių, dėl ko susidarė eilės VĮ „Regitra“. Įtakos turi ir sezoniškumas bei išaugę klientų srautai dėl buvusių karantino apribojimų.

Nuo gegužės 28 d. „Regitroje“ buvo pakeista klientų aptarnavimo tvarka – daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos aptarnaujami ir be išankstinės registracijos. Toks sprendimas priimtas siekiant efektyviau valdyti klientų srautus ir skubiais atvejais paslaugą jiems suteikti dar tą pačią dieną.

Taip pat didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai, šiuo metu iš viso jau atrinkta 14 transporto priemonių registracijos specialistų visoje Lietuvoje, kurie dirbs ar jau dirba su visomis registracijos paslaugomis. Didžiojoje dalyje miestų praktiškai visi klientai, kurie atvysta be išankstinės registracijos, yra aptarnaujami iki darbo dienos pabaigos. Didesnis klientų srautas išlieka Vilniaus mieste, todėl čia imamasi papildomų priemonių, tokių kaip darbuotojų komandiravimas iš visos Lietuvos ir naujų darbuotojų priėmimas.

Pažymėtina, kad dėl SDK iki rugsėjo 1 d. bus taikomas tolerancijos laikotarpis, jei asmuo nespėja prievolių atlikti laiku. Kontroliuojančios institucijos sieks ne bausti, o suteikti reikiamą informaciją.

Nuo gegužės 19 d. iki birželio 7d. išduota 100 379 SDK kodų, iš jų 66 948 išduoti internetu, o 33 431 VĮ „Regitra“ padalinyje. Dar iki gegužės 1 d. „Regitra“ suteikė SDK beveik 2 mln. automobilių esančių Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Artėja LEA kvietimas įsigyti naujus šilumos siurblius su kompensacija
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?