Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vyriškas iššūkis: ar įmanoma duobėtomis Vilniaus gatvėmis „drifto“ BMW saugiai vežti kiaušinius?

Nors pavasaris ir šaltas, socialiniuose tinkluose diskusijos labai karštos. Benzingalviai ir saugaus eismo specialistai diskutuoja, ar deramai prižiūrimos pagrindinės Vilniaus gatvės. Vieni teigia, kad sostinės keliai – vieni asfalto lopai, duobės ir kanalizacijos dangčiai. Kiti kritikus ramina: nuvažiuokite iš Vilniaus į Uteną ir atgal betoniniu keliu – dantis pamesite.
Eksperimentas: ar įmanoma Vilniaus gatvėmis vežti kiaušinius
Eksperimentas: ar įmanoma Vilniaus gatvėmis vežti kiaušinius / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Šiuo klausimu savo „Facebook“ paskyroje itin griežtai pasisakė ir LRT žurnalistas Vytenis Radžiūnas, siųsdamas kritikos strėles Vilniaus merui Remigijui Šimašiui. Štai trumpas fragmentas:

„Naujas meras – senos problemos. Kas pastebimai pasikeitė Vilniuje nuo 2015-ųjų kovo? <...>. Gegužę pasitinkame ne tik eilinėse, o ir arterinėse gatvėse atsivėrusiomis duobėmis (Geležinio Vilko g. ir kitur). Kaip sakė vienas buvęs ryškus politikas, „lopai problemų neišspręs“ – laikas galvoti apie kapitalinį remontą.“

Tai kaip dabar įvertinti situaciją kuo objektyviau, kas šiame ginče teisus? Nes faktas kaip blynas: gatves tikrai dengia lopai, o pagrindinėse arterijose, tiksliau, kai kuriose jų vietose, neatsargiai važiuojant galima ir padangą prakirsti. O gilios vėžės ir įdubos, sukeliančios „tarkos efektą“ – vienas malonumas: pažadina vairuotojus iš miego, jei šie spūstyse užsnūsta.

„Driftinis“ BMW ir 10 kiaušinių metaliniame dubenyje

Eksperimentas: ar saugu duobėtomis Vilniaus gatvėmis vežti kiaušinius (Linas Ramoška ir Žilvinas Pekarskas)
Eksperimentas: ar saugu duobėtomis Vilniaus gatvėmis vežti kiaušinius (Linas Ramoška ir Žilvinas Pekarskas)

Vieną objektyvų matą rasti dar sunkiau, nei juoktis (pro ašaras). Todėl pasitelkėme ekspertą iš šalies – autosporto entuziastą Liną Ramošką, kuris 15min eksperimente sutiko dalyvauti su šonaslydžio (drifto) varžyboms skirtu BMW. Šio BMW specifika tokia: priekinė pakaba yra itin kieta, o galiniai amortizatoriai – kiek minkštesni, bet vis tiek pakankamai jautrūs duobėms.

Ne veltui sakoma: važiuoja atsargiai, lyg kiaušinius vežtų.

Eksperimento sąlygos – paprastos ir aiškios. Lino BMW salone, prie grindų, pritvirtiname dubenį su 10 standartinių kiaušinių. Juk ne veltui sakoma: važiuoja atsargiai, lyg kiaušinius vežtų. Tad Linas, kuris giria Vilniaus gatves, o kritikus siunčia išbandyti kelio Vilnius–Utena, pasiryžta: pervažiuos tris pagrindines Vilniaus transporto arterijas maksimaliu leistinu greičiu: Geležinio Vilko, Savanorių pr., Laisvės pr. Ir dar Narbuto g. atkarpą „užkabins“ nuo Spaudos rūmų iki Edukologijos universiteto.

Emocijos prieš startą

Ne paslaptis, kad Linas prieš startą jautėsi labai nejaukiai. „Jei suduš kiaušiniai, pašokę į viršų kokioje duobėje, teks plauti saloną arba kepti kiaušinienę“, – nerimavo. Bet tvirtino, kad tikrai įmanoma pervažiuoti Vilnių „be aukų“.

O antrasis eksperimento dalyvis – šių eilučių autorius – iš anksto pasipuošė kepėjo prijuoste, nes buvo tikras, kad bent vieno kiaušinio trynys tikrai papuoš kvepiantį dažais BMW.

Kaip sekėsi Linui ir Žilvinui, ar pavyko ant įkaitusio BMW variklio dangčio iškepti kiaušinienę – žiūrėkite šiame filmuotame pasakojime.

VIDEO: Kiaušinių iššūkis Vilniaus gatvėms: ar „drifto“ BMW saugiai perveš kiaušinius?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius