Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žiemą oro uosto prižiūrėtojai dirba kaip tolimųjų reisų vairuotojai

Per pusę paros – keli šimtai kilometrų nuvažiuoto kelio. Tokį atstumą savo darbo metu sukopia ne tik tolimųjų reisų vairuotojai, bet ir Vilniaus oro uoste sniegą valantys darbuotojai.
Sniego valytuvai oro uoste per parą nuvažiuoja šimtus kilometrų
Sniego valytuvai oro uoste per parą nuvažiuoja šimtus kilometrų / Milvydo Mažono nuotr.

Būtent jie, pasitelkę galingas sniego valymo mašinas, kiekvieną žiemą užtikrina lėktuvų kilimo ir tūpimo tako bei perono švarą, o kartu ir sklandų lėktuvų eismą.

Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.

„Per vieną važiavimą tokia mašina gali nuvalyti 4 metro pločio juostą. Mūsų oro uosto kilimo ir tūpimo tako ilgis siekia net 2 515 m, todėl gausiai sningant mašinos vairuotojai, pakaitomis dirbantys po 12 valandų per pamainą, suvažinėja net kelis šimtus kilometrų“, – tikina O. Martensas, pridūręs, kad valant taką taip pat yra nuolat tikrinamas dangos sukibimo koeficientas.

O.Martensas pastebi, kad dalis nuo tako ir perono nuvalyto sniego yra nuvežama į specialiai tam skirtą atokią vietą oro uosto teritorijoje, o kita dalimi pasirūpina pačios valymo mašinos, vadinamos sniego rotoriais. Pastarieji surinktą sniegą nusviedžia 40 metrų nuo nuvalyto kilimo ir tūpimo tako.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius